דיירים חדשים בפארק העירוני בעפולה: הברבורים "נטע" ו"טוי"

בשבוע בו זכתה נטע ברזילי באירוויזיון הגיעו ל"גן החי" בפארק בעפולה שני ברבורים נדירים מגן החיות התנ"כי בירושלים. ברוח הזכייה ההיסטורית הוענקו לשניים השמות נטע וטוי – כשמה של הכוכבת התוססת והלהיט שכבש את העולם. גולן וקנין, מנהל הגן חי: "אני מזמין את תושבי עפולה והעמק להגיע אלינו ולהתרשם מנטע וטוי, הברבורים המקסימים"

מחווה מוזיקלית יצירתית: בשבוע שעבר זכתה נטע ברזילי באירוויזיון בליסבון, בירת פורטוגל והוציאה לרחובות אלפי תושבים שמחים, מאושרים וגאים. בדיוק בשבוע בו חגגו את הזכייה בישראל עם הלהיט ההיסטרי "טוי" הגיעו לגן חי בפארק העירוני בעפולה שני ברבורים שחורים ומרשימים.

גולן ועקנין מנהל הגן החי בפארק העירוני והברבורים החדשים
גולן ועקנין מנהל הגן החי בפארק העירוני, עם והברבורים החדשים

צוות הגן בראשותו של המנהל גולן וקנין לא התלבט יתר על המידה והחליט להעניק לשני הברבורים היפהפיים את השמות "נטע" ו"וטוי".
וקנין סיפר השבוע: "שמחנו מאוד לקבל את שני הברבורים השחורים והנדירים מגן החיות התנכ"י, לגן חי בעפולה. הברבורים התקבלו במסגרת היחסים המצוינים שמתקיימים בינינו לבין צוות גן החיות בבירה ירושלים. לשמחתי אנחנו ממשיכים להרחיב את הגן, לשלב

נטע ברזילי. מחווה לזוכת האירוויזיון- שמות הדיירים החדשים: נטע וטוי
נטע ברזילי. מחווה לזוכת האירוויזיון- שמות הדיירים החדשים: נטע וטוי

בעלי חיים נוספים ולהגדיל את מגוון החיות במטרה לספק בילוי אטרקטיבי לילדים וכמובן לכל המשפחה. החלטנו לקרוא לברבורים בשמות נטע וטוי כמחווה להצלחה האדירה והמרשימה של נטע ברזילי שנכנסה ללב שלנו וללב של כל תושבי מדינת ישראל. הבחירה בשמות הללו היא מחווה לנטע – וכולי תקווה שהיא תגיע גם בעתיד לבקר אצלנו ולראות את שני הברבורים המקסימים משתכשכים להנאתם בפארק. ברגע שחשבנו על שמות הבנו מיד שאלו הם השמות המתאימים ביותר לשניים. אני מזמין את תושבי עפולה והעמק להגיע אלינו ולהתרשם מנטע וטוי, הברבורים המיוחדים".
וקנין הוסיף כי מדובר בשני ברבורים נדירים שאותם קיבלו בגן החי ללא כל תשלום. עלות רכישה של שני ברבורים מהסוג שהגיע לפארק ושהתקבלו באהבה רבה נאמדת בכ-8000 שקלים.

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|

ברוח האביב: סיור מסביב למסילה – לאורכה ולעומקה של רכבת העמק

|