דגל שעיצבו תלמידי ביה"ס אלון יזרעאל מוצג בתערוכה בגבעת התחמושת

הרעיון לפרויקט התקבל בהשראת הדגל שאותו מסרה שרה כהן, אחת מפליטי הרובע היהודי בשנת 1948 לצנחנים במלחת ששת הימים

כיתה ו'1 של בית ספר אלון יזרעאל השתתפה במיזם "קפסולת הזמן של ישראל" של משרד החינוך וגבעת התחמושת. לבית הספר נשלח בשנה שעברה לקראת יום העצמאות ה-70 למדינה דגל ישראל אחד מתוך 3000 הדגלים שחולקו בארץ ובתפוצות עליו נתבקשו תלמידי הכיתה לכתוב ברכות למדינה – תקוות של הדור הצעיר לעתיד מדינת ישראל. תלמידי הכיתה בהובלתה של מחנכת הכיתה, גלית דגן, כתבו ברכות למדינה ובנוסף הדביקו תמונה וציינו את גילם וכתובתם.
200 דגלים נבחרו כמייצגי מדינת ישראל ויהדות התפוצות ומוצגים בימים אלו בתערוכה "עולים לדגל" על קירות אולם הכנסים שבמרכז המורשת בגבעת התחמושת (התערוכה פתוחה לקהל הרחב). דגלו של בית ספר אלון יזרעאל נבחר להיות אחד מתוך 200 הדגלים והוא מוצג בגאווה בתערוכה בגבעת התחמושת. יתר הדגלים שלא הוצגו, יכנסו לארכיון למשך 30 שנה ויוצאו שוב בחגיגות ה-100 למדינת ישראל.
הרעיון לפרויקט התקבל בהשראת הדגל שאותו מסרה שרה כהן, אחת מפליטי הרובע היהודי בשנת 1948 לצנחנים במלחת ששת הימים. דגל זה הנושא את הקדשת הלוחמים, הונף על הכותל המערב לאחר שחרורו ומוצג בגבעת התחמושת. במהלך השנה  יבקרו תלמידי הכיתה בירושלים, בגבעת התחמושת ויעמדו בגאווה מול דגל פרי יצירתם.