דבורה ברזילאית, צפרדע אנגלית, דרקון גרמני וואן גוך נפגשים בפסטיבל הכדורים הפורחים בגלבוע

לא, זו לא התחלה של בדיחה. מטס כדורים פורחים בשלל צבעים וצורות מרחבי הארץ והעולם יקשט הקיץ את נופי הגלבוע ועמק חרוד, ולראשונה בישראל – גם כדור פורח ללא סל

פסטיבל הכדורים הפורחים הבינלאומי המסורתי יתקיים בגלבוע בין ה-3-4 באוגוסט זו השנה השמינית. הפסטיבל, שייערך בגן הלאומי מעיין חרוד, יהווה את אירוע השיא בקיץ לפעילות האקסטרים המאפיינת את המועצה האזורית הגלבוע. הפסטיבל מתקיים בימי חופשת הקיץ על מנת להפוך אותו לנגיש יותר ובכך לענות גם על צרכי המשפחות.
עובד נור, ראש המועצה האזורית גלבוע: "הגלבוע הוא הבית הטבעי לפעילות אתגרית, ולא סתם התפתחה כאן תעופת הבלונים פורחים ופעילות אקסטרים נוספת.
הפסטיבל הוא חוויה ייחודית וחגיגה משפחתית מסעירה ואני מזמין את הציבור ואת תושבי הגלבוע לבוא ולהשתתף מהאירועים הססגוניים ביותר המתקיימים בארץ".
האירוע בגלבוע יכלול מטס של כדורים פורחים בשלל צבעים וצורות מרחבי הארץ והעולם (מצורפת רשימה מפורטת של סיפורי הכדורים והטייסים), בנוסף, יהנו המשתתפים ממפגן צניחה חופשית מכדור פורח בגובה 6000 רגל, מופע NIGHT GLOW מרהיב, אקרובטיקה אווירית, להטוטי אש, פירוטכניקה ומופע זיקוקי דינור ענק בשמיים; מופע לייזרים, מצנחי רחיפה וטרקטורוני אווירה והופעות חיות. כמו כן מגוון פעילויות לכל המשפחה: מתקני שעשועים, מתנפחים רטובים, בריכות שכשוך ודמויות רחוב שישעשעו את הילדים, דוכני יצירה ולינת שטח באוהלים.