דאגה בעפולה? "בגלל הניצחונות נצטרך לשלם הרבה פרמיות"

מרבית השחקנים בעפולה חתומים על חוזים שבנויים על שכר בסיס ופרמיות על נקודות ועקב ההצלחה המסחררת יצטרכו להגדיל את התקציב. "לא ציפינו לקצב כזה של צבירת נקודות", אומר גורם במועדון. שחקן בכיר: "שבהנהלה ישברו את הראש". צילום: אבי רביבו, צילום ספורט

אחרי 5 ניצחונות רצופים בליגה ו-14 משחקים רצוף ללא הפסד, הפועל עפולה הלוהטת (38 נקודות), שנחשבת להפתעה הנעימה של הליגה הלאומית, פגשה  בחוץ  את השנייה בטבלה הפועל כפר סבא וגברה עליה בתוצאה מרשימה 3:0 בדו קרב צמרת מסקרן, וביופ שישי האחרון סיימה עוד משחק ללא הפסד.
ניצחון בכפר סבא, והמשחק מול הפועל מרמורק בבית ביום שישי האחרון שהסתיים בתוצאת תיקו, הציב עפולה בעמדת זינוק רצינית לעבר מקום שמבטיח בתום העונה את הכרטיס לליגת העל. אלא שבינתיים היו"ר דני אסולין נרתע מצמד המילים 'עליית ליגה' כמו מאש: "אני לא מבין על איזה עליית ליגה מדברים. אנחנו קבוצה צנועה שכרגע שואפת רק להבטיח הת המקום שלה בפלייאוף העליון".

• מישהו זוכר שהתחלפו שלושה מאמנים?

הפועל עפולה פתחה את העונה הנוכחית בצורה רעה ועם לא מעט סיבות לדאגה, בין היתר בגלל העובדה ששלושה מאמנים התחלפו על הקווים תוך פרק זמן קצר. אלא שבינתיים נראה כי 'מעז יצא מתוק', שכן, לאחר עזיבתם של ראובן עטר ובני בן זקן, נחתו בעפולה אופיר חיים ויגאל אנטבי, שבינתיים עושים ניסים ונפלאות בבירת העמק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


על אף ההצלחה המסחררת, ישנם גורמים בעפולה המגלים דאגה מסוימת ודווקא בגלל קצב צבירת הנקודות. הסיבה: מרבית השחקנים חתומים על חוזים שבנויים על שכר בסיס נמוך ופרמיות גבוהות על נקודות. "לא ציפינו לקצב צבירת נקודות כזה", אומר בכנות גורם במועדון, "גם ככה אנחנו מוגבלים מבחינה תקציבית, ועכשיו בעקבות שרשרת הניצחונות שכר השחקנים צפוי לקפוץ בצורה משמעותית".
שחקן בקבוצה התייחס לעניין הזה ואמר: "אנחנו השחקנים רוצים לנצח כמה שיותר ואם אפשר על הדרך גם להרוויח יותר כסף אז למה לא? שבהנהלה ישברו את הראש בעניין המשכורות ואנחנו נתעסק בכדורגל".

• בכורה חלומית לשגיא דרור, גיזי יקבל הארכת חוזה?

הקשר שגיא דרור, שהגיע בחלון ההעברות מהפועל רעננה, נכנס כמחליף בניצחון מול קטמון והצליח להטביע את חותמו עם שער ויכולת נהדרת. הבלם גיזי דורבור, שמסיים את חוזהו במועדון בתום העונה, יקבל בקרוב הצעה לחידוש החוזה. הבלם אסף אריאלי עבר ניתוח במפשעה בפינלד.

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|