גרוטאה אומנותית – מנקודת מבטו של דוקטור

בין הגרוטאות בתערוכת "גרוטראלי" גם מכוניתו של ד"ר אלכס אלטס – מומחה לרפואת עור וחובב אומנות מושבע. "התערוכה מלאה באדרנלין המשלבת הדדיות ואומנות, יש יותר טוב מזה?", אומר ד"ר אלטס. צילום:יח"צ

המסע של תערוכת "גרוטראלי" מציג גרוטאות המפגישות בין משתתפים עם אתגרי נהיגה, ניווט וחילוץ תוך כדי עזרה הדדית בין הצוותים. בין אוסף יצירות המופת אפשר לראות דגמים משנות ה-80 וה90 כמו: ניסאן סאני, פיאט, וסוזוקי סוויפט המשמשים כגרוטאות קטנות עם מנוע בנפח של עד ליטר אחד.

• בין הגרוטאות היה ניתן להבחין במכוניתו של ד"ר אלכס אלטס מומחה לרפואת עור וחובב אומנות מושבע.

"הניגוד בין טבע לברזל הוא אומנות. לא ניתן לראות בכל יום אוסף "גרוטאות". מעבר לכך , המשולש הקדוש של אדם- טבע – מכניקה הוא חלק בלתי נפרד ממסע התערוכה מה שמעניק פן אחר מסתם תחרות".
בגרוטראלי, ישנן מכוניות בשווי של עד 3500 שקלים עם תיקונים, הכוללים אוסף פחים ישנים, מחוברים יחדיו היוצרים אומנות שלא ניתן לפספס. ד"ר אלטס החליט לקחת חלק במסע האחרון וליצור לו מכונית ייחודית משלו. "שיפצור רכב הוא בדומה לשדרוג המראה החיצוני שלנו. הבסיס יציב ועל כן דורש חיזוקים עם הזמן. תערוכה מלאה באדרנלין המשלבת הדדיות ואומנות, יש יותר טוב מזה?".

ד"ר אלכס אלטס
ד"ר אלכס אלטס


החיבור של מרפאת האסתטיקה והדרמטולוגיה של ד"ר אלטס בעפולה עם האמנות, הוא לא מקרי. כמרפאה שעוסקת באסתטיקה האנושית, ניתן למצוא בה תערוכות מתחלפות של אמנים ויוצרים, ציירים ופסלים, במשך כל השנה. כך שהמרפאה מהווה מקור עלייה לרגל גם למבקשי השיפור האסתטי האישי, וגם לחובבי האמנות. השנה התווספה למסורת גם האמנות על גלגלים שמוסיפה חוויה המחברת בין נהגים וחובבי רכבים עתיקים.