גליל גלבוע: סיומה של תקופה בגן נר

אוהד גלבוע/גליל תמיר אסטרוגו נפרד יפה מאריאל בית הלחמי ומתכונן ליום שאחרי: "אומרים שכל שינוי הוא גם הזדמנות. ובכן שינוי בעמדת המאמן הוא כמובן שינוי לא פשוט שנכפה עלינו. ובכל זאת אנחנו מתכוונים לחבק ולאהוב את השינוי הזה ואת ההזדמנות שבאה אתו. זו הזדמנות ליצור פה משהו חדש ורענן, משהו אחר, משהו אולי טוב יותר"

אריאל בית הלחמי הגיע אלינו לגלבוע-גליל בשיאו של משבר גדול בשלהי עונת 2014-15. עשרה הפסדים רצופים. מקום אחרון בליגה. במשחק הראשון כבר ראו את השינוי. ניצחון דחוק על נס-ציונה שגרם לפרץ דמעות של הקלה. אבל זה לא הספיק באותה השנה והקבוצה ירדה ליגה. לא לפני ניצחון ביתי מרשים על מכבי ת"א שהחזיר קצת את החיוך לפנים. הרבה מים עברו בנחל חרוד מאז אותה עונה. עונה בליגה הלאומית שהסתיימה בסדרת גמר הירואית מול קרית אתא ועליית ליגה. עונת חזרה לליגת העל עם ניצחונות מדהימים ואחד מופלא במיוחד (סל ניצחון של ג'ייסון סיגרס מקילומטר על הבאזר בהיכל נוקיה בת"א). עונת שלאחריה הגענו לפלייאוף מול ירושלים אבל הפציעות, העומק של ירושלים והלו"ז הצפוף עקב שביתת השחקנים הכריעו אותנו. בשנה שעברה הקבוצה התחילה את הליגה בסערה אולם פציעות שבעקבותיהם הגיע רצף של שמונה הפסדים היו יותר מידי מכדי להרים את העסק חזרה ולעשות פלייאוף.

על כל העונות האלו של גלבוע-גליל ניצח בצניעות, במקצועיות ועם חיוך קטן אריאל בית הלחמי, שגם על הדרך הביא בקיץ האחרון, יחד עם נבחרת העתודה, אליפות אירופה היסטורית. 4.5 עונות רצופות הן מראה נדיר במחוזותינו אבל מבחינתנו האוהדים אריאל היה יכול להמשיך כאן עוד שנים רבות. ממאמן קשוח, מרוחק ובלתי מתפשר אריאל הפך לסמל של גלבוע-גליל. הוא נהיה עם השנים יותר ממאמן כדורסל כאן. הדבק שחיבר את השחקנים והאוהדים. האיש שנתן תקווה גם ברגעים קשים. שראה באוהדים שותפים מלאים בעשייה. שידע להעריך את הנתינה והאהבה של האוהדים, את זה שהגענו בכמויות מרשימות לכל מקום בארץ. המאמן שתמיד תמך ועזר למועדון הנוער המפואר של גלבוע-מעיינות.

אריאל עשה את הבחירה שלו להמשיך הלאה לאתגר הבא בהפועל ת"א ואנחנו האוהדים מכבדים את ההחלטה שלו ומאחלים לו בהצלחה בדרכו החדשה. הוא יחסר לנו.
אומרים שכל שינוי הוא גם הזדמנות. ובכן שינוי בעמדת המאמן (ואולי גם בעמדת הקפטן) הוא כמובן שינוי לא פשוט שנכפה עלינו בתחילתה של "עונת המלפפונים". ובכל זאת אנחנו מתכוונים לחבק ולאהוב את השינוי הזה ואת ההזדמנות שבאה אתו. זו הזדמנות ליצור פה משהו חדש ורענן, משהו אחר, משהו אולי טוב יותר.

יחד עם ההנהלה המדהימה של גלבוע-גליל נתגייס כולנו האוהדים להדביק את המאמן החדש/ישן ליאור ליובין, ובעקבותיו את השחקנים החדשים, ברוח של גלבוע-גליל. רוח של צניעות, מחויבות, תשוקה למשחק ובעיקר רוח של קהילה ומשפחה. שיהיה לנו בהצלחה. אדום עולה.