גלבוע: קבוצת "פרוזק" סגנית אלופת טורניר הכדורשת הבינלאומי שנערך באילת

ענף הספורט הפופולרי בקרב נשות הגלבוע והאזור- ליגת "כדורשת בגלבוע", רשם השבוע הישג מכובד כאשר שלוש קבוצות ייצגו את הגלבוע בטורניר הכדורשת הבינלאומי שנערך באילת. הקבוצות "פוקסיה", "קראש", ו"פרוזק", הוכיחו יכולת נהדרת במגרש ובמהלך הטורניר כולו, וזאת למרות שיבוצן בבתים קשים

הישג מרשים לקבוצות הכדורשת מהגלבוע בטורניר באילת: קבוצת 'פרוזק' הגדילה לעשות, לאחר שזכתה בראשות הבית בה שובצה, והעפילה לשלבים הסופיים של התחרות, ובסופו של הטורניר זכתה במדליית הכסף. הטורניר נערך ביוזמת איגוד הכדורשת הישראלי והשתתפו בו 160 קבוצות מישראל, וגם קבוצה אורחת מרומניה, כאשר המשחקים נערכו ב-13 אולמות כדורשת ברחבי העיר, ב-19 מסלולים לפי רמות והישגי הקבוצות במהלך העונה.

עובד נור, ראש מוא"ז הגלבוע: "כוח נשי במלוא מובן המילה! כמו כל דבר בגלבוע שקשור לספורט, זה לא מסתכם רק בספורט. הצלחת הקבוצות מהגלבוע היא עוד דוגמה לאמונה שלנו בעוצמה נשית, בחינוך וערכים, בדוגמא אישית, ובקירוב לבבות".

שחקניות "פוקסיה"
שחקניות "פוקסיה"

קבוצת פרוזק היא ממובילת הליגה המקומית וכוללת את השחקניות- איילת ווילדר, נעמי שכטר, סיגל כהן, שירי זהבי, מיה תדהר, לי גולדשטיין, שרון כץ, והקפטנית שלומית גינצבורג שאמרה בתום הטורניר: "זו מסורת אצלנו להדרים לאילת, ולשחק כדורשת, לפגוש נשים אחרות מכל הארץ וליהנות מהחוויה, וגם לנצח ולהגיע להישגים, לאחר האימונים וההשקעה. הכדורשת בשבילנו, הוא מפגש חברתי וספורטיבי. שבירת שגרה מהיום-יום, בשילוב שמירה על הכושר, שתורם לנו לשחקניות להתמיד בספורט הזה".

הטורניר הבינלאומי לכדורשת נערך זו השנה השמינית באילת והשתתפו בו מעל ל-2,000 שחקניות כדורשת (בטווח הגילאים 30 -50), מכל רחבי הארץ כשבמקביל נוהלו גם במשחקי כדורשת בחופים.

-שחקניות "קראש"
שחקניות "קראש"

רכז ליגת הכדורשת בגלבוע אלון הובר התייחס להישג הקבוצות מהגלבוע ואמר: "כבוד רב לגלבוע על הישגי הקבוצות שהשתתפו בטורניר המוצלח. זהו המשך טבעי לעניין שמעורר ענף הכדורשת בקרב נשות האזור ולהשקעה ולרצינות של שחקניות הקבוצות בליגה המקומית".
יש לציין כי ליגת הכדורשת בגלבוע מונה 6 קבוצות פעילות, עם כ- 60 שחקניות בכל הגילאים, ומספקת משחקים מרתקים עם יציעים מלאים.