גלבוע: פה אחד – הודחו הסגנים עיד סלים ורמי אלהרר

עכשיו זה רשמי: הבעת אמון מוחלטת בעובד נור לאחר שהערב הסגנים עיד סלים ורמי אלהרר הועברו מתפקידם במליאת מועצה אזורית הגלבוע. מי שהוזכר כמועמד לתפקיד הוא אבנר חייט שהיה דומיננטי ביותר במערכת הבחירות של נור לראשות המועצה

הערב (ד') התקיימה ישיבת מליאת מוא"ז גלבוע והצעתו של ראש המועצה החדש בגלבוע עובד נור לפטר מיידית  את הסגנים הנוכחיים, עיד סלים ורמי אלהרר, התקבלה פה אחד כשנראה כי כל חברי המליאה הפנימו את תוצאות הבחירות האחרונות ויישרו קו עם ראש המועצה הנבחר.

יש לציין כי היחיד שנמנע היה נציג גן נר במליאה ששי יעקב, שאמר כי יש לדחות את ההחלטה עד לאחר חגם של המוסלמים חג הרמדאן שחל הערב אבל נור ואנשיו התעקשו ואמרו כי לא ניתן לחכות וצריך להתחיל מיד בעבודה. ששי יעקב כאמור נמנע בהצבעה שעברה מלבדו פה אחד.

יש לציין כי התוצאה היתה מפתיעה מכיוון שחברי המליאה נבחרו בקדנציה של ראש המועצה לשעבר דני עטר, נחשבו תומכיו ואמורים היו להיות בלוק חוסם לטובת סגניו של עטר, אבל הערב הביעו ללא יוצא מן הכלל חברי המליאה תמיכה בלתי מסויגת בראש המועצה, עובד נור.

נור ביקש מהמליאה לא למנות לעת עתה סגנים והבטיח כי הוא לומד את החומר ובקרוב ימנה את סגניו. מי שהוזכר כמועמד בעל סיכויים גבוהים לתפקיד הוא אבנר חייט שהיה דומיננטי ביותר במערכת הבחירות של נור לראשות המועצה.