גלבוע: עבודות שיפוץ מעל לרבע מיליון ש"ח בבית העלמין חבר

ימים אלו מתבצעות עבודת נרחבות בשיפוץ ושיפור התשתיות בבית העלמין חבר הכוללותהקמת בית טהרה חדש וחדר קירור בסמוך, בניית סככת ההספדים ושער כניסה, חידוש הברזייה לנטילת ידיים, ובנית שירותים חדשים אשר מותאמים לנכים ואף ניתנים לשימוש כוהנים

עבודות שיפוץ נרחבות נעשות בימים אלה בבת העלמין בחבר המשמש את תושבי התענך. ראש מוא"ז הגלבוע נור הגיע לסיור עבודה במקום, במהלכו ביקש, יחד עם גורמי המקצוע במועצה, לעמוד מקרוב אחר העבודות המקיפות שמתבצעות. העבודות והשיפוץ בבית העלמין הן תולדה של מהלך נרחב אותו יזם מינהל השירות לתושב במועצה, בראשותו של דודי בונפיל, סגן ראש המועצה. עלותן של העבודות מוערכות במעל לרבע מיליון שקל, וכוללת בנוסף לשיפוץ והוספת מבנים, גם סלילה ותיקון שבילים פנימיים, שטיפת וטיפוח המצבות וכן גינון מקיף של כל בית העלמין.
עובד נור, ראש המועצה: "אנו בעיצומה של תנופת בניה ופיתוח, וכמו כל פרויקט תשתית בגלבוע בעת הנוכחית, גם הפרויקט הזה הוא תוצאה של מיפוי מדויק של צרכים נדרשים, ואח"כ שילוב זרועות בין כל הגורמים הרלוונטיים, לטובת ביצוע איכותי. במקרה הזה מדובר על רווחת משפחות הנפטרים וציבור המלווים, ובכך להקל מעליהם בעת קשה בה הם נמצאים".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


גולת הכותרת של העבודות הוא בהקמת בית טהרה חדש וחדר קירור בסמוך. חסרונם של המקומות הללו יצרו סבל מיותר על משפחות הנפטרים באזור חבל התענך, שנדרשו לבצע את תהליכי הטהרה במקומות מרוחקים שלעיתים היו צריכים להרחיק עד מגדל העמק. בנוסף לבית הטהרה, כוללים השיפוצים את כל מבואות הכניסה לבית העלמין , שרוצפה באבן משתלבת איכותית, בניית סככת ההספדים ושער כניסה, חידוש הברזייה לנטילת ידיים, ובנית שירותים חדשים אשר מותאמים לנכים ואף ניתנים לשימוש כוהנים.