גלבוע/מעיינות ברוש: בן דוד, סרור והררי הצטרפו לקבוצה

קבוצת הבת החדשה של גלבוע/גליל, שתשחק בעונה הקרובה בליגה א', גיבשה סגל איכותי שמבוסס כמעט כולו על בוגרי המועדון. המצטרפים החדשים: אביחי בן דוד, בניהו סרור, יאיר הררי, שי סרוסי ודניאל ערד

קבוצת הכדורסל החדשה שהוקמה לאחרונה בגלבוע-"גלבוע/מעיינות ברוש"-קרובה מאוד לסגור את הסגל שלה לקראת עונת המשחקים 2018-19.
הקבוצה החדשה, שתשחק בעונה הקרובה בליגה א' צפון, קולטת לשורותיה את בוגרי מחלקת הנוער בגלבוע (מועדון הכדורסל גלבוע/מעיינות) במטרה להעניק להם ניסיון על הפרקט, לקראת התברגותם בליגות הבכירות יותר. היעד שהוצב לקבוצה החדשה בעונה הקרובה הוא עלייה לליגה הארצית, כאשר למעשה הקבוצה תשמש כקבוצת הבת של הפועל גלבוע/גליל מליגת העל.

הסגל כמעט גמור

בשבוע האחרון הצטרפו מספר שחקנים בולטים שצמחו במועדון ובראשם אביחי בן דוד (עפולה, 1.94), אחד השחקנים המוכשרים שידע המועדון, שסיים לא מזמן את שירותו הצבאי. בן דוד היה מקברניטי האליפות ההיסטורית של עמק חרוד בעונת 2013-14 והוא הספיק אחרי י"ב לשחק עם גלבוע/גליל בליגה הלאומית.
גם יאיר הררי (1.87, גן נר), בוגר שנתון 1998 של גלבוע מעיינות שיסיים בנובמבר בקרוב את שירותו הצבאי כמדריך כושר קרבי ומדריך קרב מגע, הצטרף לקבוצה.
שחקן נוסף שיחזק את הסגל הוא בניהו סרור המוכשר מעפולה (2.06, שנתון 1999). סרור משחק במועדון מכיתה ו' והוא מגיע לקבוצה הבוגרת של גלבוע/מעיינות ברוש על המשבצת של הגבוה הבכיר. שני שחקנים נוספים צפויים להצטרף ובעצם לסגור את הסגל של המאמן ליאור קרת והם שי סרוסי מגן נר (בוגר המועדון) ודניאל ערד (דוברת) ששיחק בעמק יזרעאל.

בניהו סרור
בניהו סרור
אביחי בן דוד
אביחי בן דוד