גלבוע: השרה מירי רגב ביקרה במוקיבלה ובקיבוץ יזרעאל

השרה רגב הנחתה את הדרגים המקצועיים במשרדה לפעול באינטנסיביות למתן מענה לצרכים בוערים במועצה. במהלך הביקור נערך מפגש בין השרה וענבל פיזרו השחיינית הפראולימפית המצטיינת

תרבות וספורט עממי ותחרותי עמדו היום במרכז ביקורה של שרת התרבות והספורט, מירי רגב, שהתארחה במוא"ז הגלבוע, כאורחת ראש המועצה. הביקור כלל סיור בין מתקני התרבות והספורט שבגלבוע, בסופם בישרה השרה רגב בחגיגיות כי מוא"ז הגלבוע, זכתה במקום הראשון, מבין כל הרשויות, בתחום קידום הספורט.
זוהי תחרות שמקיים המשרד בן הרשויות על תחומים שבאחריותו, והוא נועדה לבחון את היקף הפעילות ביחס לגודל האוכלוסייה וכן את מידת הפיתוח וההשקעה, (תקציבית ואנושית), בקידום הספורט של הרשות בתחומה.

השרה רגב בישיבה החגיגית מבשרת לנור על הזכייה בתחום קידום הספורט
השרה רגב בישיבה עבודה מבשרת לנור על הזכייה בתחום קידום הספורט

השרה רגב התרשמה ביותר מפעילות התרבות והספורט שמובילה מוא"ז הגלבוע בתחומה ובדגש על הפעילויות בכפרים הערבים. היא הכירה בחשיבות הדבר מתוך הבנה שתרבות וספורט הינם כלי נהדר לקירוב בין האוכלוסיות, העוזר בפיתוח מיומנויות חברתיות, שיפור היכולת הגופנית, וטיפוח היצירה והיצירתיות. בסיום פגישה עם ראש המועצה, והנהגת המועצה, הנחתה השרה רגב את הדרגים המקצועיים במשרדה לפעול באינטנסיביות למתן מהנה לצרכים בוערים במועצה. בין השאר ייבחנו אמצעי תמיכה מהותיים לפעילות הרוגבי שבקיבוץ יזרעאל, ושדרוג אולפן המחול של המועצה.


פעילות הרוגבי ביזרעאל מהווה את תחילתו של ביסוס הענף בישראל, ובמקום נכחו גם ראשי האיגוד. בפני השרה הוצג אימון לדוגמה, וכן הפעילות הענפה המתקיימת בכל גילאי הנוער.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עובד נור, ראש המועצה, ביקש להודות לשרת התרבות כאשר אמר כי "המנוף האפקטיבי ביותר לבינוי וחיזוק קהילה, ולהסרת מחיצות, מצוי בתרבות ובספורט. מכאן שאני שמח על האוזן הקשבת שמצאנו אצל השרה, ועל הנכונות לסייע לקידום התרבות בגלבוע".
הביקור התחיל בכפר מוקייבלה באירוח קצר בביתו של באשיר קאסם, לצורך תצפית על האזור. השרה שהייתה מלווה בצמרת משרדה, בראשותו של יוסי שרעבי, מנכ"ל משרד התרבות והספורט, הביעה עניין בצרכי הספורט של הכפר. בהמשך הגיעה השרה למגרש האימונים של קבוצת הרוגבי הפועל יזרעאל-גלבוע, אשר בקיבוץ יזרעאל.

השרה רגב ועבד נור פוגשים את ענבל פיזרו על מגרש הרוגבי ביזרעאל
השרה רגב ועובד נור פוגשים את ענבל פיזרו על מגרש הרוגבי ביזרעאל

השרה רגב, התרגשה מהיקף הפעילות המתקיימת במגרש, וכן שמחה לפגוש במקום את ענבל פיזרו, בת המקום, השחיינית הפר-אולימפית המצטיינת שהביאה כבוד רב למדינה בארבעת האולימפיאדות האחרונות. פעילות הרוגבי ביזרעאל מהווה את תחילתו של ביסוס הענף בישראל, ובמקום נכחו גם ראשי האיגוד. בפני השרה הוצג אימון לדוגמה, וכן הפעילות הענפה המתקיימת בכל גילאי הנוער. את הסיור סיימה השרה רגב באולפן למחול בקיבוץ תל-יוסף, אשר מהווה בית חם לכל סוגי הריקוד האמנותי, לבני הנוער בגלבוע.