גלבוע/גליל: תקרית חמורה נרשמה במשחק נגד הפועל תל אביב בדרייבאין

בגלבוע/גליל מביעים תרעומת גדולה בעקבות האירועים המבישים שהיו אמש בסיום ההפסד להפועל ת"א. בגלבוע טוענים: "מוקד האירועים עמדה תקיפה מכוערת של אלימות מילולית קשה המלווה ביריקות, כלפי המנכ"ל ארצי פרטי. כמו כן, גם הותקף פיזית אחד מבני הנוער אשר הגיעו לתמוך בגלבוע"

בהפועל גלבוע/גליל המומים ומאוכזבים לנוכח האירועים המבישים שהיו אמש בסיום הפסד החוץ לפועל ת"א. במוקד האירועים עמדה תקיפה מכוערת של אלימות מילולית קשה המלווה ביריקות, כלפי מנהל הקבוצה, ארצי פרטי. במהלך המהומה גם הותקף פיזית אחד מבני הנוער אשר הגיעו לתמוך בקבוצה מהגלבוע.
גלבוע טוענים כי "האירוע אמש מוגדר כחמור במיוחד לנוכח מעורבותם הבזויה של חברי הנהלת קבוצת הפועל ת"א, ובראשם היו"ר רמי כהן, אשר התנהגו בצורה הראויה לכל גינוי. אלימות היא אלימות, ויש להוקיע אותה מכל, אך בשונה מאלימות בין אוהדים, הרי שבאלימות של חברי הנהלה יש בבחינת התרת רסן וסימון דרך רעה במיוחד לאוהדים. בגלבוע לא מתכוונים לשתוק לנוכח התנהגות שכזו".
לטענת אנשי גלבוע במשך כל המשחק התגרו אוהדי הפועל ת"א בארצי פרטי, והרבו לקללו. אך האירוע החמור התרחש בסוף המשחק כאשר ידידה רפפורט המוגדר חבר הנהלת הקבוצה, ביחד עם רמי כהן עצמו (יו"ר הקבוצה!), החלו במסע אישי מכוער של גידופים ונאצות כלפי מנכ"ל גלבוע/גליל, בדרכו למנהרה המובילה לחדרי ההלבשה. רפפורט התנפל על פרטי עוד מאחורי ספסל הקבוצה ונראה מטיח בו האשמות קשות ומקלל אותו תוך כדי תנועות ידיים מאיימות, שבסיומם הוא יורק לעבר פרטי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"לא ברור על מה יצא קצפם ובשל מה "זכה" ארצי פרטי לכזו התנהגות, כאשר לאורך כל האירוע הוא שומר על קור-רוח ולא מגיב למילים הקשות שהוטחו בו. ככול הנראה ברקע הדברים עומדים טענות מופרכות מצד אוהדי הפועל ת"א כלפי ארצי (שכבר התגלו כלא נכונות), במהלך משחקה האחרון של הקבוצה בגן-נר. לא מיותר לציין את מידת כפיות הטובה המקוממת העולה, זאת כאשר בתחילת השנה נאלצה הפועל ת"א לארח משחק רחוק ממגרשה, בשל התפרעות אוהדיה-הייתה זו הנהלת גלבוע/גליל, בראשותו של ארצי פרטי, שנעתרה לתחנוני הנהלת הפועל ת"א והעמידה לרשותה את המגרש בגן נר, ובתמורה זכתה ליחס מביש, מבזה ופטרוני", סיפרו בגלבוע.
במועצה האזורית הגלבוע הוסיפו: "אנו במוא"ז הגלבוע מגנים את התנהגות קהל הפועל ת"א ויותר מכך מגנים בתוקף את התנהלות הנהלת הפועל ת"א. לא יעלה על הדעת שבעל תפקיד בקבוצה יתנהג כאחרון האוהדים האלימים והמוסתים. אנו קוראים למנהלת הליגה להיכנס לעובי הקורה ולחקור לעומק את אירועי המשחק, ולדאוג לכך שלא יחזרו. בגלבוע, ספורט זה קודם כל חינוך לערכים, וקבוצת הכדורסל היא של הקהילה, כאשר במשחקיה נוכחים מאות מילדי הגלבוע. לא נעבור לסדר היום לנוכח התנהגות אלימה של הנהלת הפועל ת"א, ונדרוש את התערבות כל הגורמים המוסמכים לטפל באלימות, לרבות המשטרה".