גלבוע/גליל: שיתוף הפעולה בין חיים אוחיון למועצה יימשך?

הבעלים חיים אוחיון נפגש אתמול (ב') עם ראש המועצה עובד נור והמנכ"לית ענת מור בכדי לדון בהמשך שיתוף הפעולה, שעדיין לא נחתם לקראת העונה הבאה. חיים אוחיון: "הייתה פגישה חיובית. כל שנה המועצה עושה מאמץ גדולים וממלאת את חלקה בצורה ראויה"

בהפועל גלבוע/גליל אומנם משדרים עסקים כרגיל ומחתימים שחקנים, אך נכון לעכשיו הסכם שיתוף הפעולה בין הבעלים חיים אוחיון למועצה האזורית הגלבוע טרם נחתם לקראת העונה הבאה, כך נודע לאתר "עמקניוז" ועיתון "חדש בעמק". אתמול (ב') נפגשו הבעלים חיים אוחיון, מנכ"ל המועדון ארצי פרטי, ראש המועצה עובד נור ומנכ"לית המועצה ענת מור בכדי לדון בנושא.
הפגישה הוגדרה חיובית וגולת הכותרת הייתה, כך לפי גורמים שמעורים בפרטים, תהיה המשכיות לשיתוף הפעולה בין הצדדים. יש לציין כי שיתוף הפעולה בין חיים אוחיון למועצה מתקיים למעלה מעשור, מדובר בשיתוף פעולה פורה ומצליח, שהניב הרבה הצלחות והישגים למועדון הכדורסל בגלבוע.

אבל כידוע המועצה מתנהלת במסגרת תכנית הבראה כלכלית, ולכן החשש הטבעי הוא שהרשות לא תוכל לגייס את חלקה בשיתוף הפעולה-שעל פי ההערכות עומד על כ-40 אחוז מסך התקציב של גלבוע/גליל. עם זאת חשוב לציין כי במועצה עמלים רבות בניסיון לגייס מקורות חוץ, כלומר ספונסרים, על מנת להעמיד את התקציב הנדרש. כידוע כבר גייסו מספר אנשי עסקים לאחרונה וההערכה היא שיצליחו לרתום גורמים עסקיים נוספים, וזאת במטרה להוריד את הנטל מהקופה הציבורית.

הבעלים חיים אוחיון, שנפגש אתמול עם ראש המועצה עובד נור, פרגן לרשות המקומית ואמר בטון אופטימי: "הייתה לנו פגישה חיובית ואני מאמין שנמשיך בשיתוף הפעולה. המועצה יודעת מה היא צריכה לעשות והיא תעשה זאת בשבוע הקרוב. כל שנה המועצה עושה מאמץ גדול וממלאת את חלקה בצורה ראויה. מגיע להם כל הכבוד על כך. השנה המועצה מגייסת כסף חיצוני יותר. כמועדון אנחנו מתנהלים ומתקדמים כרגיל. הכל בסדר גמור".