גלבוע/גליל: "שוכמן יודע שהוא במשבר, אנחנו מעודדים אותו"

הקפטן של גלבוע/גליל חווה תקופה לא פשוטה על הפרקט וזו אחת הסיבות לנפילה של הקבוצה בתקופה האחרונה (5 הפסדים רצופים). המנכ"ל ארצי פרטי: "הקבוצה במשבר? לא אוהב את המושג הזה. אנחנו בתקופה פחות טובה וזה יכול לקרות". ראשון (20:30): הפועל ת"א תגיע לגן נר

הפועל גלבוע/גליל במשבר? הקבוצה של אריאל בית הלחמי רשמה במחזור האחרון הפסד חמישי ברציפות בליגה, וזאת לאחר שנוצחה בחוץ מול נס ציונה (76:83).
למרות רצף ההפסדים, ראשי המועדון לא נכנסים למרה שחורה ומנסים להישאר אופטימיים. "משבר? אני לא אוהב את המושג הזה", אומר מנכ"ל המועדון ארצי פרטי. "אנחנו מצויים בתקופה פחות טובה. בשלושת השבועות האחרונים נעדרו קרפלס וקרופורד שהם מאוד משמעותיים עברונו. לפעמים חתיכה קטנה בפאזל זה מה שעושה את כל ההבדל. עברנו שבועיים עמוסים שבמהלכם שיחקנו 4 משחקים בליגה ו-2 בליגה. לצערנו מעבר לפציעות גם מספר שחקנים לא נמצאים בכושר טוב. זה יכול לקרות".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מי שמציג ירידה ניכרת ביכולתו בתקופה האחרונה הוא הקפטן חואקין שוכמן, שלא מזכיר את השחקן של אשתקד בשום פרמטר. הוא נראה כבוי לגמרי, לא מצליח להוביל-כפי שעשה עד לא מזמן ומציג ירידה באחוזי הקליעה.
"שוכמן עדיין בתהליך למידה ובשלבי התפתחות", אומר המנכ"ל ארצי פרטי. "הוא יודע וגם מרגיש שהוא בסוג של משבר. מדברים איתו על כך. אנחנו מנסים לחזק אותו ולעודד אותו. יש לו מחויבות גדולה לסמל, למועדון ולהקהל. הוא מרגיש שהוא צריך להחזיר על הפרקט והנטל הזה מוסיף ללחץ שיש על כתפיו. אבל שוכמן הוא מקצוען וחזק ואני מאמין שהוא ידע לצאת מהתקופה הזו".

ביום ראשון: הפועל ת"א תגיע לגן-נר, קרופורד יחזור ביום ראשון הקבוצה תארח את הפועל ת"א בגן נר (20:30). בגלבוע מעריכים שהגארד בראיינט קרופורד יהיה כשיר לקראת המשחק. קרפלס לעומת זאת צפוי להיעדר שבוע נוסף. 

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|