גלבוע/גליל פתחה את אימוניה: "דבר כזה עוד לא נראה בגן נר"

הקבוצה של אריאל בית הלחמי פתחה את העונה. עשרות אוהדים התייצבו ביציע וצבעו את האולם המשודרג באדום עם זיקוקים ושירי עידוד. ארצי פרטי: "כיף לראות איך שהקהל גדל יותר ומחובר יותר לשחקנים". עד כה נמכרו למעלה מ-500 מנויים

הפועל גלבוע/גליל המתחדשת פתחה את אימוניה לקראת עונת 2018/19, כאשר לאימון התייצבו כל שחקני הסגל של בית הלחמי. כזכור, המועדון הצליח להשאיר כמעט את כל סגל השחקנים הישראלי: הקפטן שוכמן, סקוורר, קרפלס, אלטיט ולבנובסקי. אליהם הצטרפו נתנאל ארצי ואריאל נבון, והאמריקאים, מילר, קרופורד וקאדים ג'ק.
כאמור בשלב מסוים לקראת סופו של האימון "פוצצו" האוהדים את האימון, לאחר שהדליקו זיקוקים, שרו את השירים המוכרים, וצבעו את האולם באדום. ואם זה לא מספיק אז לחגיגה ביציע הצטרפו גם השחקנים, ובראשם הקפטן האהוב חואקין שוכמן. לאחר מכן התקיים הפנינג משותף של כלל האוהדים ואנשי המועדון והשחקנים ברחבת היכל הכדורסל ולביום קינחו עם ארוחה משותפת. מנכ"ל המועדון ארצי פרטי: "היה מרגש לחזור לפרקט עם הפרפרים של תחילת העונה, ומרגש יותר לראות מחנה אוהדים שהופך משנה לשנה גדול יותר, ומחובר יותר לשחקנים. השנה שדרגנו את האולם, ולקהל האוהדים מחכה הפתעה נעימה, לאחר שהפכנו את האולם ביתי יותר ובנוסף יחכו לצופים כמה הפתעות נעימות נוספות. מכירת המנויים בעיצומה, וכבר נמכרו למעלה מ-500 מנויים. למעוניינים- ניתן לרכוש אותם באתר הקבוצה".