גלבוע/גליל סיימה את העונה: "יכולים להיות גאים"

הקבוצה של אריאל בית הלחמי נכנעה לאלופה הפועל ירושלים שהשלימה 3:1 בסדרה אחרי ניצחון מוחץ בגן נר 99:74. גלבוע/גליל סגרה עונה מדהימה בתחושה שהיא השאירה הכל על הפרקט.גלבוע אומנם נותרה מחוץ לפיינל פור, אבל יכולה להיות גאה במסע מרשים

הסתיימה לה עונה חלומית: אחרי שנוצחה בשני מותחנים ואיבדה את היתרון בסדרה, הפועל גלבוע/גליל קיוותה לכפות משחק חמישי בסדרת רבע הגמר על הפועל ירושלים בפיס ארנה, אבל לקבוצה של עודד קטש היו תוכניות אחרות.
אחת הסדרות הכי לוהטות של הפלייאוף בשנים האחרונות הגיעה לקיצה, כאשר האלופה הפועל ירושלים השיגה ניצחון מוחץ בגן נר והשלימה 3:1 בסדרה, בדרך לפיינל פור שישי ברציפות.
גלבוע/גליל סגרה עונה מרשימה מאוד בידיעה שהיא השאירה הכל על הפרקט. החבורה של אריאל בית הלחמי נשארה מחוץ לפיינל פור אמנם, אבל יכולה להיות גאה במסע מרשים שקנה לה אוהדים בכל רחבי הארץ.

אווירה נהדרת באולם הכדורסל בגן נר.  טקס הוקרה לבעלים חיים אוחיון
אווירה נהדרת באולם הכדורסל בגן נר. טקס הוקרה לבעלים חיים אוחיון

גלבוע/גליל לקחה את הביתיות בפתיחת הסדרה עם ניצחון חוץ 76:85, אבל מאז הפסידה שלוש פעמים. בניגוד לשלושת המשחקים הקודמים שהסתיימו בצורה דרמטית, הפעם לגלבוע גליל לא היו את האנרגיות והכלים להתמודד עם האיכויות והעומק של הפועל ירושלים, שברע האחרון שייטה בדרך לניצחון קליל.
מאז סיום רצף שבעת הניצחונות של גלבוע/גליל בסיבוב השלישי, הקבוצה ניצחה רק בשניים מתוך שמונת משחקיה בעונה הרגילה ובפלייאוף-שניהם בחוץ. בגן נר עומדת הקבוצה על רצף של ארבעה הפסדי בית.
הפועל גלבוע/גליל לא עברה סיבוב בפלייאוף מאז 2011 ונוצחה בכל שלוש הסדרות האחרונות בהן לקחה חלק בליגת העל. במשחק השני בסדרה נקטע לה רצף של ארבעה ניצחונות פלייאוף על הפועל ירושלים, כאשר שלושת הקודמים היו במסגרת הפיינל פור.
"עשינו עונה מדהימה. אנחנו גאים בצוות המקצועי, בשחקנים ובקהל המדהים שליווה אותנו לאורך כל הדרך", אמרו בגלבוע.