גלבוע/גליל: נתנאל ארצי נבחר לשחקן המשתפר של ליגת העל

הסמול פורוורד הצעיר, שהוכתר השבוע בטקס של מנהלת הליגה, מצטרף לשורה ארוכה ומכובדת של שחקנים ישראלים בכירים שעשו את הפריצה שלהם במדי החקלאים האדומים. בית הלחמי: "הוא מהווה מודל לחיקוי מבחינתי לכל שחקן צעיר". צילום מנהלת הליגה

עוד הוכחה שהפועל גלבוע/גליל זו חממה עבור ישראלים צעירים: שחקנה הצעיר של הקבוצה נתנאל ארצי, הוכתר השבוע לשחקן המשתפר של העונה במהלך טקס שערכה מנהלת הליגה.
בכך מצטרף ארצי לשורה ארוכה של שחקנים בכירים בכדורסל הישראלי שזכו בתארים במדי הקבוצה אם כתגלית השנה, פריצת השנה ותארים נוספים.
הפורוורד בן ה-22 סומן בגיל צעיר מאוד כהבטחה גדולה- והעונה היא התממשה בגדול על הפרקט בגן נר. מ-1.6 נקודות, 0.9 ריבאונדים ומדד 1.2 בעונה שעברה, ארצי קפץ בצורה משמעותית ל-7.6 נקודות, 3.1 ריבאונדים ומדד 6.4 במדי הפועל גלבוע/גליל, בשורותיה הפך לשחקן חמישייה לגיטימי ואף זומן לנבחרת ישראל.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

הפורוורד, בוגר נבחרת העתודה שהגיעה לגמר אליפות אירופה לפני שנתיים, שיפר מאוד את הקליעה מבחוץ ובשלבים ארוכים של העונה דורג בין חמשת המובילים בליגה באחוזים לשלוש. את הפרס העניקו מנכ"ל מפעל הפיס עומרי לוטן ומנכ"ל גלבוע/גליל ארצי פרטי.
נתנאל ארצי: "התואר הוא גאווה בשבילי, הוא מייצג את כל מה שעברתי בכל העונות הקודמות עד העונה הזאת, בה מצאתי בית חם ואוהב שיקבל אותי ויתמוך בי לאורך כל הדרך ואני מאוד נרגש לעמוד כאן ולקבל את התואר שהוא בעצם הוכחה לכך שמועדון גלבוע/גליל הוא המקום לשחקנים ישראלים שרוצים להצליח ולפרוץ וזה לא מובן מאליו".
אריאל בית הלחמי: "שמח בשביל ארצי. הוא הוכיח שבזכות עבודה קשה ואמונה בעצמו וביכולת שלו אפשר להצליח. הוא מהווה מודל לחיקוי מבחינתי לכל שחקן צעיר שעובר קשיים בדרך כדי להגשים את עצמו ולא נשבר ובסוף מקבל הזדמנות אמיתית ולוקח אותה בשתי ידיים. ומעבר לכך גאוותנו על היותנו מועדון שנותן במה והזדמנות לישראלים הצעירים להגשים את החלום".

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|