גלבוע/גליל ירדה למקום התשיעי: "לא רצינו להגיע לזה"

אכזבה גדולה בקבוצה של אריאל בית הלחמי (2 ניצחונות ב-10 משחקיה האחרונים), שרשמה הפסד דרמטי מול מכבי חיפה (98:95) ברוממה ונכנסה לקרבות התחתית. "כרגע אנחנו במאבקי התחתית וזו עובדה", אמרו במועדון

מתקרבים לתחתית: בתום משחק רווי תהפוכות ודרמטי הקבוצה מגן נר רשמה הפסד חוץ מרגיז מול מכבי חיפה ברוממה (98:95). בגלבוע יצאו עם תחושת פספוס גדולה נוכח העובדה שהקבוצה כבר מחקה פער של מינוס 21 נקודות ואף הצליחה להשוות שתי דקות לסיום, אבל בסופו של דבר ירדה מנוצחת.
הקבוצה של בית הלחמי סומנה בסיבוב הראשון כהפתעה הנעימה של הליגה ובילתה בחלק העליון של הטבלה. אלא שכעת היא נמצאת במקום הרבה פחות סימפטי. הקבוצה עומדת בסיבוב השני על מאזן 7:2 בלבד (2 ניצחונות ב-9 משחקיה האחרונים), כאשר שני הניצחונות מושגים בשיניים מול שתי התל אביביות: 91:94 בחוץ על מכבי ת"א ו-85:86 בבית על הפועל ת"א.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


גלבוע/גליל מדורגת כעת במקום התשיעי בטבלה. במחזור הבא היא תסיים את הסיבוב עם משחק בית נגד ראשון לציון (ראשון, 20:00). הכתומים מגיעים לגן נר עם מלך סלי היורוליג אשתקד, קית' לנגפורד, שלהט בפרמיירה במדי ראשל"צ והוביל אותה לניצחון בית חשוב על בני הרצליה במחזור האחרון, 91:97.
"פתחנו את העונה די טוב ובהרבה שלבים היינו בחלק העליון של הטבלה. לא רצינו להגיע למצב שאנחנו באזור התחתית אבל זו עובדה וצריכים להתמודד עם זה", אמרו במועדון לאחר ההפסד מול הירוקים מהכרמל.
בתוך כך, בקבוצה מקווים שהזר החדש, הפורוורד האמריקאי ג'קורי וויליאמס (23, 2.03), ישתלב מהר בקבוצה וייתן מענה לסגל הקצר של אריאל בית הלחמי.