גלבוע/גליל: "הפועל ת"א? "מקווים שהכל יעבור בשלום"

אחרי שהשיגה ניצחון בכורה העונה (95:85 מול נס ציונה), הפועל גלבוע/גליל תנסה להמשיך את המומנטום גם במשחק החוץ מול הפועל ת"א (ראשון, 19:30). בגלבוע לא שכחו את האירועים המבישים שנרשמו במפגשים האחרונים בין הקבוצות. (צילום: לילך וייס) באדיבות מנהלת הליגה

התאוששה מהר: אחרי ההפסד המאכזב במחזור הפתיחה להפועל ב"ש (שמטה יתרון 22), הפועל גלבוע/גליל חזרה לחייך בזכות ניצחון ביתי בגן נר מול נס ציונה, 95:84.
למעלה מ-1,300 אוהדים, מתוכם יותר מ-700 בעלי מנויים, הגיעו לגן נר ויצאו בסיום מרוצים מניצחון הבכורה של קבוצתם לעונה זו.
החבורה של אריאל בית הלחמי שמרה מצוין על הכדור (9 איבודים בלבד), הלכה חזק לריבאונד ההתקפה ובעיקר נשארה יציבה ועקבית יותר לאורך הערב. וויטינגטון ומילר, שהתקשו מאוד במשחקים הקודמים, היו נהדרים עם 23 ו-20 נקודות בהתאמה, ג'יימס קלי סגר ערב סולידי של 14 נקודות ו-13 ריבאונדים ושוכמן כרגיל הטריף את הקהל בריצה המאוחרת. שלשום (לאחר מועד סגירת הגיליון) הקבוצה שיחקה במסגרת הגביע  מול כפ"ס, וביום ראשון הקרוב תצא למשחק חוץ סופר מסקרן מול הפועל ת"א בהיכל קבוצת שלמה. המפגשים האחרונים בין הקבוצות סיפקו לא מעט תקריות מבישות ומכוערות, ומעניין לדעת כיצד ייגמר המפגש הקרוב.
"במפגשים האחרונים נרשמו כמה אירועים לא נעימים. אנחנו מקווים שהפעם הכל יעבור בשלום ובצורה ספורטיבית ושהאירועים ביציע לא יתפסו כותרות", אמר גורם בגלבוע לקראת המשחק.