גלבוע/גליל בסכנה קיומית: "הקבוצה תהיה בלאומית או שלא תהיה בכלל"

שיתוף הפעולה בין חיים אוחיון למועצה בסכנה: במועצה לא מצליחים לגייס את חלקם (כשני מיליון שקלים), דבר שעשוי להוביל את הקבוצה לליגת המשנה. הבעלים חיים אוחיון: "במידה והמועצה לא תגייס את הסכום הנדרש אין לי שום כוונה להישאר פה או להחזיק את הקבוצה לבד". גורם במועדון: "המועדון הזה ילך להתרסקות ובמועצה צריכים להבין את ההשלכות." תמונת ארכיון

הפועל גלבוע/גליל אומנם שידרו עד כה עסקים כרגיל, בנו סגל, החתימו זרים ואף מכרו מאות מנויים בשבועות האחרונות, אך נכון לעכשיו הסכם שיתוף הפעולה בין הבעלים חיים אוחיון למועצה האזורית הגלבוע טרם נחתם לקראת העונה שבפתח, דבר שעשוי להוביל את הקבוצה לליגת המשנה או אפילו לפירוק. לפני כשבועיים נפגשו הבעלים חיים אוחיון, מנכ"ל המועדון ארצי פרטי, ראש המועצה עובד נור ומנכ"לית המועצה ענת מור בכדי לדון בנושא ובניסיון למצוא פתרון לבעיה.

יש לציין כי שיתוף הפעולה בין חיים אוחיון למועצה מתקיים למעלה מעשור, מדובר בשיתוף פעולה פורה ומצליח, שהניב הרבה הצלחות והישגים למועדון הכדורסל בגלבוע. אבל כידוע המועצה מתנהלת במסגרת תכנית הבראה כלכלית ונכון לעכשיו היא לא מצליחה לגייס את חלקה בהסכם השותפות-שעל פי ההערכות עומד על כ-40 אחוז מסך התקציב של גלבוע/גליל (סכום שמוערך בכ-2 מיליון שקלים).

חיים אוחיון, עצמו, אמר בטון מודאג: "למועצה יש קושי אמיתי להמשיך כרגע בשותפות. אם לא יצליחו לגייס את הסכום הדרוש אז נסיים את השותפות. בימים הקרובים נקבל החלטה סופית. אני פה בשביל מה שהעמועצה רוצה ומה שהאזור רוצה ואם לא מסתדר להם להמשיך בשותפות מסיבות אמיתיות אז אין טעם להמשיך. המשמעות של הדבר הזה היא מאוד ברורה וזה אומר שגלבוע/גליל תשחק בליגה השנייה או שלא יהיה בכלל".

עוד הוסיף ואמר חיים אוחיון לגבי עתידו: "במידה והמועצה לא תגייס את הסכום הנדרש אין לי שום כוונה להישאר פה או להחזיק את הקבוצה לבד. יתרה מזאת, אני גם לא מתכוון או מעוניין ללכת למועדון אחר או לשותפות אחרת. בכל מקרה, אם ירצו להישאר בליגה הלאומית אני אמשיך ללוות אותם ואהיה מעורב עד שתהיה קבוצה ואז אעזוב".

גורם במועדון הביע דאגה גדולה ומתח ביקורת: "אם במועצה לא מסוגלים לגייס שני מיליון שקלים זו בעיה גדולה, ובעיקר אבידה גדולה. לא בכל יום ניתן למצוא בן אדם בדמותו של חיים אוחיון שמוכן לבוא ולהשקיע כסף בפריפריה ובטח לא בקבוצות ספורט. המועדון הזה ילך להתרסקות לצערי הרב, ובמועצה צריכים להבין את ההשלכות. אי אפשר לעשות דבר כזה שבועיים לפני פתיחת העונה כשמכרו כב מנויים ובנו סגל".

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|