גלבוע/גליל: האמריקאי קליבלנד מלווין שוחרר

עדיין לא נמצא המחליף לטיילור סטון המצוין שעבר לליגה היפנית. ה-פאואר  פורוורד האמריקאי מלווין שוחרר לאחר חודש וחצי בשל בעיה רפואית.

לא תקופה טובה לגלבוע/גליל, במקביל ליכולת הרעה שמגלה הקבוצה בתקופה האחרונה, ניצחון אחד(על מכבי ת"א) מתוך חמשת המשחקים האחרונים, דבר שנכון לעכשיו מעלה סימן שאלה גדול על יכולתה של הקבוצה להתברג בשלבי הפלייאוף למרות מיקומה הנוכחי הגבוה בטבלה.
בנוסף לצרות האלו, הודיע אמש הקבוצה על שינוי נוסף בסגל, על שחרורו של הפאואר פורוורד קליבלנד מלווין. לאחר עזיבתו של טיילור סטון הנהדר לליגה היפנית בעקבות הכסף הגדול, ולאחר שהזר שהובא לפניו האמריקאי טריסטן ספורלוק נמצא לא מתאים לרמה של הליגה בארץ ושוחרר, נמסר מהקבוצה כי מלווין שוחרר בהסכמת הצדדים בעקבות בעיה רפואית עמה הוא מתמודד שאינה מאפשרת לו לגלות את יכולותיו האמיתיות, בעיה רפואית שהחמירה ומצריכה ניתוח שישבית אותו לחדשים הקרובים.
כזכור מלווין הגיע על תקן מי שהיה אמור למלא את מקומו של סטון לאחר שגילה יכולות טובות בציבונה זאגרב(קרואטיה) אך לא הצליח להותיר חותם כלשהו במשחקי הקבוצה האחרונים.
מגלבוע/גליל נמסר לעמקניוז כי נמשכים במקביל לשחרורו של קליבלנד מלווין חיפושים אחר זר איכותי, שיחליפו ובינתיים הסגל הנוכחי ממשיך בהכנות לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב בגן נר במוצ"ש הבא(17.02.18) בשעה 20:30
ארצי פרטי מנכ"ל גלבוע/גליל: "השחקן לא מציג את היכולת שהקבוצה ציפתה לקבל ממנו עקב פציעה שמצריכה ניתוח ושיקום. הצדדים החליטו לסיים את ההתקשרות. אנחנו מאחלים למלווין בהצלחה בהמשך, מחבקים ואוהבים. במקביל נמשכים החיפושים אחרי שחקן שימלא את החסר."