גלאט כושר: שעות פעילות נפרדות לגברים בחדר הכושר בעפולה

שיתוף פעולה בין הרב אמיר הלוי ממרכז אתחלתא לבין שי זינו, הבעלים של מכון one בעפולה הובילה ליוזמה הספורטיבית החדשה. "הייתה חסרה לי מסגרת בה אוכל ליישם את אורח חיי הבריא מבלי להתפשר על גדרי הלכה וצניעות הנדרשים ממני", סיפר הרב אמיר הלוי

הגברים והנוער בעפולה והסביבה, שוחרי הכושר ושמירה על אורח חיים בריא: שעות פעילות נפרדות לגברים במכון הכושר one בעפולה. היוזמה היא פרי שיתוף פעולה בין הרב אמיר הלוי ממרכז אתחלתא לבין שי זינו, הבעלים של המכון. היא החלה לקרום עור וגידים לאור מודעות גוברת במגזר הדתי והחרדי בעפולה למסגרת בה ניתן לקיים אימוני כושר העונים על גדרי הצניעות ההלכתיים.
הרב הלוי: "כאדם מאמין שומר תורה ומצוות ומשתדל להקפיד על אורח חיים בריא, חסרה לי מסגרת בה אוכל ליישם את אורח חיי הבריא מבלי להתפשר על גדרי הלכה וצניעות הנדרשים ממני. גיליתי שיש עוד רבים כמוני. לאחר מחשבה וחיפוש הגענו להבנות עם שי, מנהל המכון המתחשב על מנת לאפשר למגזר נוסף להנות מהשירות אותו הוא מציע.
הכל כמובן נעשה ברגישות ומבלי לפגוע בשגרת יומם הנוכחית של המתאמנים הקבועים. יש היענות מדהימה בציבור הדתי והחרדי והיום גם רבנים חשובים וגדולים מודעים יותר לכך ששגרת יום בריאה גם היא מדרכי ה'. בקרב הנרשמים למכון נמנים גם רבנים וראשי קהילות המהווים דוגמה אישית לכך שנפש בריאה צריכה להיות בגוף בריא. כל ההתאמות הנדרשות בוצעו לשם כך ויש למעוניינים אף תכניות מותאמות לאיזון המשקל, כולסטרול, סוכר ולחץ דם בשיטת הרמב"ם הטבעית. המכון מאובזר ברמה גבוהה, יש הדרכה מתאימה ויחס חם", סיכם הרב הלוי.

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|