"ג'ירו דה עפולה"? נגה שרון פועלת להשבת אליפות ישראל ברכיבת אופני כביש לבירת העמק

חברת מועצת העיר עפולה נפגשה השבוע עם המנכ"ל והמנהל האופרטיבי של "ישראל סייקלינג אקדמי" – קבוצת הרכיבה הבכירה הישראלית שעשתה היסטוריה בג'ירו דה איטליה בכדי לקדם את המהלך

רן מרגליות מנכ"ל "ישראל סייקלינג אקדמי" – קבוצת הרכיבה הבכירה הישראלית שעשתה היסטוריה בג'ירו דה איטליה, ועידו שביט –מנהלה האופרטיבי של הקבוצה נפגשו השבוע בעפולה עם חברת המועצה נגה שרון. מטרת המפגש: בחינת דרכים להחזרת אליפות ישראל ברכיבת אופני כביש ונגד השעון לעפולה, כפי שהיה בשנת 2013.

כזכור, ישראל ארחה במאי האחרון, את מירוץ הג'ירו דה איטליה שהיה האירוע הספורטיבי הגדול ביותר בתולדות המדינה ו"ישראל סייקלינג אקדמי" היתה הקבוצה הישראלית שייצגה את ישראל בג'ירו. הרצון המשותף של שרון יחד עם מרגליות ושביט הוא לבחון אפשרות מעשית לערוך את האליפות בשנה הבאה בבירת העמק – כפי שהיה עד לפני מספר שנים אך הפעם – ליצור הזדמנות גם לרוכבים מהמגזר הדתי להשתתף בה ביום שישי.

הקשר והחיבור של נגה שרון לעולם הספורט אינו מקרי ולדבריה היא מתכוונת לקדם את הספורט העממי והתחרותי ולמנף את הנשים להצטיינויות. עוד בקמפיין הבחירות שלה, הצהירה שרון כי יער גבעת המורה – מעניק הזדמנות לחיבור בין טבע, איכות ואדם ושם חזונה ליצור את "סובב גבעת המורה" לצד פארק אתגרי. כששמע זאת יקי חדידה, הבעלים של בית קפה רולדין בעיר ורוכב כביש מקצועי – הוא הוביל לקיום המפגש עם חברו- מנכ"ל הקבוצה.

"זוהי הזדמנות פז, למנף את עפולה ולמתגה כבירה ספורטיבית ותחרותית, שאליה רוכבים מגיעים מכל הארץ ואף מחו"ל", אמרה השבוע נגה שרון והוסיפה: "אנחנו עומדים בפתח התיקצוב לשנת 2019 ואופניים מציינים את הספורט עם המשמעת העצמית ודיוק. זה נכון לשוויון מיגדרי ושיוויון הזדמנויות לאנשים עם צרכים מיוחדים. רכיבה על אופניים היא גם ספורט רב גילאי, שמשפר את פיתוח המוטוריקה לצד חוויית הצלחה".

״העמק״: שישה מגנטים נשלפו מילד בן 9

|

עפולה: מטמיעים את מהפכת ה"צדק התחבורתי"

|