גיל זה רק מספר – טיפים לטיפול נכון בעור בוגר

מראה העור שלנו הוא חשוב מאוד, ועלינו להשקיע בו היטב ככל שאנו מתבגרות

העור שלנו הוא לא דבר שאנחנו יכולות להקל בו ראש מבחינה אסתטית. אנחנו משקיעות הרבה מאוד במראה שלנו – בביגוד שלנו, באיפור, בשיער ובגזרה – אבל צריכות להשקיע במידה לא פחותה ואולי אף גדולה יותר במראה העור שלנו. העור הוא המרכיב האסתטי הראשון שאנשים רואים כשהם מסתכלים עלינו, כאשר הכוונה היא כמובן בעיקר לעור הפנים אך לא רק לו. מטבע הדברים, ככל שאנו מתבגרים מראה העור שלנו נהיה פחות צעיר, מופיעים לנו קמטים והעור מאבד מהברק והחיוניות שלו. אז איך מטפלים נכון בעור בוגר ומונעים או מעכבים את התהליך הזה? ריכזנו עבורכן כמה טיפים.

• טיפול יום יומי בעור בוגר שומר עליו בריא ומבריק לאורך זמן

בכדי לטפל בעור בצורה הטובה ביותר, עלינו להשקיע בו על בסיס יום יומי. הדרך הנכונה לעשות זאת כיום היא עם מסכת פנים ביתית, שאותה נוכל למרוח על הפנים שלנו מדי יום, ולשטוף לאחר מספר דקות של טיפול. כך אנחנו מעלימות פצעונים ונקבוביות ושומרות על ברק העור גם כשאנחנו מתבגרות, ושומרות על הלחות של העור כשהוא נוטה להתייבש. ישנן מסכות אנטי אייג'ינג ספציפיות שתפקידן הוא לטפל בעור מתבגר ולהצעיר אותו – ואלה המסכות המתאימות ביותר עבורך.


טיפול בעור הפנים הוא משימה יום יומית שצריך להשקיע בה ולהבין אותה – וכך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בה. כל מה שאתן צריכות לעשות הוא למצוא את התכשירים הנכונים ואת הקוסמטיקאית הנכונה עבורכן 


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• במידה ויש בכך צורך, יש להשקיע בטיפולים קוסמטיים איכותיים

כמובן שטיפולים יום יומיים וביתיים בפני עצמם הם חשובים, אבל במקרים רבים הם לא מספיקים ואנחנו צריכים לפנות לאופציה קוסמטית מקצועית כזו או אחרת. טיפולים קוסמטיים להצערת עור הפנים, או קרם אנטי אייג'ינג, יכולים לכלול טיפולי פילינג, הזרקת בוטוקוס או חומצה היאלורונית ועוד אפשרויות רבות. כיום, חומצה היאלורונית היא פתרון טבעי ואיכותי ביותר שניתן להזריק (בצורה שבה היינו משתמשים בבוטוקס יותר בעבר), בכדי לתת נפח וברק לעור באופן טבעי ובתהליך הרבה פחות פולשני ולא נעים.

• גם לאורח חיים בריא ותזונה יש השפעה מהותית על מראה העור שלנו

מראה העור שלנו, כמו כל מדד אסתטי אחר, מושפע במידה רבה מאוד מאורח החיים שלנו. ככל שאנחנו מקפידות על אורח חיים בריא שכולל פעילות גופנית, תזונה מאוזנת ובריאה והימנעות מצריכה מוגזמת של פחמימות ושל מאכלים שומניים – כך נרוויח במראה העור שלנו. אורח חיים לא בריא שכולל עישון, אכילה לא בריאה וחוסר הקפדה על ספורט, יוביל להתקמטות מהירה של העור, לאובדן ברק ולהתייבשות של השפתיים, עור הפנים ועוד.

• כשיודעים כיצד לטפל בעור, נהנים ממראה צעיר ומבריק גם בחלוף השנים

טיפול בעור הפנים הוא משימה יום יומית שצריך להשקיע בה ולהבין אותה – וכך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בה. כל מה שאתן צריכות לעשות הוא למצוא את התכשירים הנכונים ואת הקוסמטיקאית הנכונה עבורכן – וכך תבטיחו את מראה העור הצעיר והאיכותי שלכן גם בחלוף השנים.

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|