גיל ברעם: "לא בונה על עפולה, שיעזרו קודם לעצמם"

למרות שקבוצתו לא ניצחה 6 משחקים רצוף, מנכ"ל המועדון נשאר אופטימי ומשוכנע שנצרת עילית תעשה עלייה בלי טובות מאף קבוצה: "נשארו לנו משחקים מול קבוצות שגמרו את הסיפור. ניצחון מול ר"ג ואנחנו כבר עשינו 70 אחוז מהעבודה. אם חלילה לא נעלה? זה יהיה כישלון גדול". צילום: אבי רביבו

על אף שהפועל נצרת עילית לא ניצחה 6 משחקים רצוף, ובמחזור האחרון גם איבדה את המקום בפסגה לטובת נס ציונה, ראשי המועדון לא מתרגשים יותר מדי ומשוכנעים שבסיום העונה הקבוצה תעפיל לליגת העל.
האופטימיות של נצרת עילית (מקום שני עם 56 נקודות, נקודה פחות מנס ציונה) נובעת בעיקר משתי סיבות. ראשית, הקבוצה של ירון הוכנבוים תלויה בעצמה ולא בשום יריבה אחרת, ושנית-נותרו לה שלושה מפגשים מול יריבות שכבר איבדו עניין בליגה: ר"ג (חוץ), אשקלון (בית) ובית"ר ת"א רמלה (חוץ).
"אני יודע שזה יגיע, ואני מקווה שזה יגיע בזמן. אני לא מודאג. נצרת עילית תעלה", אומר המנכ"ל גיל ברעם בביטחון מופגן ומוסיף, "בוא נגיד שהמשחק מול ר"ג זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה, כי במקביל יש מפגש ישיר בין נס ציונה לכפר סבא, שם כל תוצאה טובה עבורנו. ניצחון שלנו מול ר"ג ואנחנו עשינו 70 אחוז מהעבודה. לנו נותרו מפגשים מול קבוצות שבעיקרון גמרו את הסיפור ובמקביל היריבות שלנו לצמרת נפגשות למאבקים ראש בראש".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עפולה יכולה לעזור לכם, כי היא תפגוש את נס ציונה וכפר סבא?

"הם יכולים לעזור לעצמם ולא לנו. בוא נגיד שאם המשחק האחרון שלהם יקבע לכפר סבא אז אני לא בונה על עפולה".

למה כי עפולה יעדיפו שכפר סבא תעלה ולא נצרת עילית?

"אופיר חיים ויגאל אנטבי, לך תדע. אבל הכל יהיה בסדר , לא רוצה להיכנס לספקולציות".

אם חלילה לא תעלו ליגה?

"זה יהיה כישלון גדול. אין תירוצים וסיפורים. אנחנו צריכים לבוא בשישי ולנצח את המשחק".