גיל ברעם: "אם נעלה לליגת העל אנחנו נשחק רק באצטדיון גרין"

בשעה שהפועל נצרת עילית מתקרבת לליגת העל, מנכ"ל המועדון שולח מסר מרגיע לאוהדים: "ב-1 למאי יתחילו השיפוצים באצטדיון גרין בעלות של כ-14 מיליון, כולל בנייה של מגרש סינטטי חדש למחלקת הנוער." צילום: אבי רביבו 

מוכנים לליגת העל? בשנים האחרונות התקשו מאוד בנצרת עילית לאשר את האצטדיון הביתי ('גרין') ולא פעם נאלצו לרעות בשדות זרים. כעת, כשהקבוצה קרובה מאוד לרשום עלייה לליגת העל נשאלת השאלה היכן הקבוצה תארח את משחקיה הביתיים במידה והיא אכן תעמוד במטרה.

המנכ"ל גיל ברעם שולח מסר מרגיע לאוהדים. "אם בעזרת ה' נעמוד במשימה ונעלה ליגה אז אנחנו נארח את המשחקים שלנו רק ב'גרין' ולא בשום מגרש אחר".
ברעם טוען כי קיימת תוכנית מסודרת לצורך אישור האצטדיון לקראת העונה הבאה, עלות הפרויקט שיכלול גם בניית מגרש סינטטי נוסף עבור מחלקת נוער, צפוי להגיע לכ-14 מיליון שקלים. "ב-1 למאי צפויים להתחיל את השיפוצים באצטדיון גרין. יחליפו את משטח הדשא, יבנו חדרי הלבשה חדשים, ישימו שלט תוצאות ועוד כמה דברים מסביב. אנחנו מכינים את המגרש ללאומית וגם לליגת העל".

לגבי מפלס ההתרגשות שעולה משבוע לשבוע, אומר ברעם: "ככל שחולפים המחזורים ההתרגשות עולה מדרגה. באופן טבעי יש לחץ גדול מסביב, וזה לחץ טבעי כי אנחנו מרגישים שזה קרוב מתמיד. יש עוד 11 משחקים עד לסיום העונה ועדיין שום דבר לא גמור. אבל כל עוד אנחנו תלויים בעצמנו זה מצוין", אומר ברעם.