המועמד גילי עוז פתח את מטה הבחירות

בנוכחות למעלה מ – 600 מתושבי הגלבוע בניהם בכירים בקרב הישוב הוותיק, בני המגזר הערבי וישובי התענך וגן נר.

מאות בני אדם מקרב תושבי הגלבוע הגיעו ביום שני האחרון להרמת כוסית ופתיחת מטה הבחירות של גילי עוז.
המטה הוקם בקיבוץ עין חרוד מאוחד, הקיבוץ בו גדל עוז.  מטה הבחירות של עוז סבר כי נכון לערוך הרמת כוסית בנוכחות פעילים וחברים קרובים של עוז, אולם תוך ימים ספורים הפכה הרמת הכוסית לאירוע גדול אליו נהרו מאות אנשים מקרב כל הישובים בגלבוע, יהודים ערבים בני מושבים וקיבוצים כאחד.

• הנואמים הדגישו את הביחד

ניתן היה לזהות את מעורבותם של סגן ראש המועצה עיד סלים המכהן בפועל גם כראש המועצה עד היבחר ראש מועצה חדש לגלבוע. סלים יחד עם סגנו רמי אלהרר בן מושב ברק הביאו עימם עוד מאות אנשים שביקשו להעביר מסר לציבור כי התמיכה בגילי עוז היא איתנה וחזקה.
שלושה דוברים מרכזים בלבד נשאו מילים בהרמת הכוסית הראשון עיד סלים בירך את גילי עוז ואמר :”כי גילי עוז ראוי להיות ראש המועצה, המסר של האחדות, הביחד הוא מסר חשוב שהגלבוע ותושביו מאמינים ורוצים בו",  רמי אלהרר סגן ראש המועצה אמר:” אני שמח לראות תמונה מרהיבה של מאות אנשים, בני ישוב ותיק, תענכים, גן נר, ומגזר ערבי יחד.

פתיחת המטה של גילי עוז עם תומכיו
פתיחת המטה של גילי עוז עם תומכיו

• עוז הנרגש: "אנחנו יוצאים כמו מלוע של תותח"

החיוך והשמחה שעל פני האנשים רק מלמדת שאנחנו בדרך הנכונה. רק ביחד מנצחים. ומי שמרוויח הוא הגלבוע, הם התושבים".

את הסיום של האירוע שמרו כולם לגילי עוז שהיה מאוד נרגש מהאירוע, מאות האנשים עמדו ומחאו כפיים מספר דקות בטרם אמר מספר דברים:” באתי לכאן לומר לכם תודה. תודה על התמיכה. תודה על הרוח והגיבוי. תודה לכל התושבים שהגיעו בשם

הרוח של הביחד,  הביחד זו לא רק ססמת בחירות, זו תפישת עולם. מכאן אנחנו יוצאים כמו מלוע של תותח כדי להביא את המסר שלנו- שרק ביחד מנצחים"