ג'ייק רוזנסקי חתם בעפולה: "שמעתי הרבה על התנאים הטובים שיש כאן"

הקבוצה הודיעה על צירופו של הקשר היהודי-אמריקאי ג'ייק רוזנסקי (22) ששיחק אשתקד בהפועל קטמון. גורם במועדון: "גם יובל אבידור, עופר ורטה, ואבי איבגי הוצעו לקבוצה". גל קעטבי צפוי להמשיך. על הכוונת: הקשר האחורי ברונו איבה. הקבוצה תפתח את אימוניה ב-2.7 (שלישי)

בהפועל עפולה לא נחים לרגע: הקבוצה הודיעה (שבת) על צירופו של הקשר הקדמי היהודי ג'ייק רוזנסקי, בן ה-22, ששיחק בעבר במכבי נתניה ובעונה שעברה בהפועל קטמון מהלאומית. הרכש הטרי אמר לאחר החתימה: "שמעתי הרבה על התנאים הטובים שיש בעפולה. הבנתי שהגעתי לבית חם ואוהב, ואני מקווה להצליח במועדון".
התקנון מחייב: 7 שחקנים מתחת לגיל 23 בסגל. בקבוצה מודעים לתקנון החדש לקראת העונה הבאה, שמחייב את הקבוצות להחזיק בסגל לפחות 7 שחקנים מתחת לגיל 23, וכן זר אחד (ניתן לצרף זר נוסף בתנאי שהוא מתחת לגיל 20). אי לכך, כל החתמה בקבוצה מתבצעת לאחר חישובים תוך התייחסות לתקנון החדש.
לפי שעה חתומים חיים איצרין, גיזי דורבור, אדריאן רוצ'ט, מתן נחמני, יובל שאוט, נתנאל גולדמן, ערן אזרד, רם שטראוס וג'ייק רוזיסקי. כמו כן, הצעירים אפיק כהן, אלמוג שנקור ואופק בנון צפויים להמשיך. במקביל החלוץ גל קעטבי שגדל במכבי חיפה צפוי להמשיך עונה נוספת. בתוך כך, במועדון מנהלים מו"מ מתקדם עם הקשר הניגרי ברונו איבה, ששיחק בהפועל עכו ובית"ר ירושלים. הקבוצה תפתח את אימוניה ב-2.7 (יום שלישי) ותצא למחנה אימונים בבולגריה ב-12.7.

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

נוף הגליל על הפודיום

|