גיא דיין: "מפגש מול עפולה? הדרבי הכי משמעותי שהיה פה בשנים האחרונות"

כוכב הפועל נצרת עילית גיא דיין (8 כיבושים) דרוך לקראת הדרבי מול עפולה: "אני אוהב את המגרש בעפולה. פייבוריטית? אין כזה דבר בליגה הזו. ניצחון בדרבי ייתן לנו פוש רציני, ומצד שני יכול לזעזע את עפולה". והאם יובל שאוט יהיה בסגל לראשונה מאז הפציעה? צילום: אבי רביבו

אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, הפועל נצרת עילית חזרה לחייך במחזור האחרון בזכות ניצחון ביתי 0:1 על נס ציונה, ניצחון שסייע לקבוצה של ירון הוכנבוים להגדיל את הפער בפסגה לשלוש נקודות וגם לקרב אותה צעד נוסף לקראת חזרה אפשרית לליגת העל אחרי 13 שנים.
הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה גיא דיין, שכבש העונה 8 שערים, אמר השבוע בראיון ל"חדש בעמק": "הניצחון האחרון מול נס ציונה נתן לנו הרבה ביטחון לקראת ההמשך. אנחנו מגיעים לדרבי בשיא הדריכות. מדובר בדרבי הכי משמעותי שהיה פה בשנים האחרונות. משחק בין שתי הקבוצות הטובות בליגה לדעתי".
לגבי חשיבות המשחק, אומר דיין: "אין ספק שזהו משחק קריטי מאוד עבור שתי הקבוצות. אנחנו נמצאים כבר במאני-טיים של העונה. אוטוטו מתחילים את הפלייאוף וכל אחת רוצה להגיע לשם בפוזיציה הכי טובה שאפשר. ניצחון בדרבי יעניק לנו פוש רציני בדרך לעלייה ומצד שני גם יזעזע את עפולה".
דיין, ששיחק עד לפני שנתיים בבירת העמק, עושה כבוד ליריבה מעפולה: "צפוי לנו משחק קשה מול קבוצה מצוינת, שהיתרון הגדול שלה זה שהיא קבוצה ולא בנויה על שחקן כזה או אחר". נצרת עילית, שתגיע לדרבי עם סגל מלא, עשויה ליהנות גם מדחיפה של כ-300 אוהדים על פי ההערכות.
החלוץ העפולאי יובל שאוט, שקרע את הרצועה הצולבת באימוני טרום העונה וחזר להתאמן לפני מספר שבועות-עשוי להיות חלק מהסגל של נצרת עילית לקראת הדרבי.

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|