גורם בכיר בעפולה: "ירון הוכנבוים רוצה לחזור לעפולה"

כך טוענים גורמים בכירים בהפועל עפולה. המנהל המקצועי של נצרת עילית, רועי כהן בתגובה: "הוכנבוים יישאר אצלנו. גיא דיין? הסיכוי שיעבור לעפולה זה כמו הסיכוי ששאוט יעבור אלינו". דריכות בעפולה לקראת שני המחזורים הבאים. שחקן בקבוצה: "יש מתח גדול. אם לא נהיה בפלייאוף זו תהיה אכזבה גדולה"

האם ירון הוכנבוים יחזור לקדנציה נוספת בעפולה? אם זה תלוי באנשי הפועל עפולה הרי שמדובר בתסריט אפשרי בהחלט, שכן לטענת גורמים במועדון המאמן המוערך מחובר מאוד לקבוצה ולאנשים בבירת העמק.
שמו של ירון הוכנבוים עולה לחלל האוויר בגלל שבעפולה מבינים כי קיים סיכוי גבוה שאופיר חיים לא ימשיך בעפולה בעונה הבאה. הוכנבוים, יש לציין, נחשב לאחד המאמנים המצליחים שהיו אי פעם בעפולה ולא בכדי הוא זוכה להערכה גדולה בבירת העמק.
הוכנבוים חתום על העלייה ההיסטורית של עפולה לליגה הלאומית בעונת 2012/13, וגם על ההעפלה ההיסטורית לחצי גמר גביע המדינה בעונת 2014/15.

• סעיף בחוזה: עד 31 במאי הוכנבוים יכול להשתחרר

"אני אומר באחריות מלאה שירון הוכנבוים מאוד רוצה להיות פה", אומר גורם בכיר בהפועל עפולה. "ירון מחובר לעיר הזו ולקבוצה הזו. הוא עשה פה דברים יפים ואנשים זוכרים אותו לטובה".
ראוי לציין כי המאמן הוכנבוים מחזיק בחוזה לעונה נוספת בנצרת עילית, שם הוא זוכה להערכה גדולה ומוביל את הקבוצה לחלק העליון של הטבלה אחרי כמה שנים מאכזבות בתחתית.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עם זאת, למאמן הוכנבוים יש סעיף יציאה בחוזה שמאפשר לו להשתחרר מנצרת עילית עד לתאריך ה-31 במאי. ומה בנצרת עילית חושבים על מחול הספקולציות סביב המאמן? המנהל המקצועי של הפועל נצרת עילית, רועי כהן, התייחס בביטול לטענת אותם גורמים מעפולה: "גם בעונה הבאה ירון הוכנבוים יהיה בנצרת עילית, חד משמעית". עוד הוסיף ואמר: "גם לגבי גיא דיין אני אומר את אותם דברים. הסיכויים שגיא דיין יעבור לעפולה זה כמו הסיכויים שיובל שאוט יעבור לנצרת עילית".
בתוך כך, בעפולה נמצאים במתח גדול לקראת שני המחזורים האחרונים של העונה הסדירה (מקום 6, מרחק נקודה מפלייאוף תחתון). העובדה שהקבוצה לא ניצחה ב-6 משחקיה האחרונים מעלה את רף החשש. "יש מתח גדול. הכל פתוח. אנחנו עדיין תלויים בעצמנו וזה טוב. אם חלילה נהיה מחוץ לפלייאוף העליון זו תהיה אכזבה גדולה מאוד", אומר שחקן בכיר בקבוצה.