גורם בהנהלת עפולה: "נצרת עילית מגיעה כפייבוריטית לדרבי"

גורמים בהפועל עפולה מורידים פרופיל לקראת הדרבי הלוהט (שני, 19:00) והולכים על לוחמה פסיכולוגית. שחקן בעפולה: "הזדמנות טובה להוכיח שאנחנו עדיין במאבק". בעפולה מצפים לקהל רב, אך מודאגים גם ממזג האוויר הצפוי: "אם במשחק הזה לא יגיעו לפחות 1,000 אוהדים-אז מתי כן?" צילום: אבי רביבו

זה לא סתם עוד דרבי: כשנותרו 5 מחזורים עד למשחקי הפלייאוף, הפועל עפולה והפועל נצרת עילית תיפגשנה ביום שני הקרוב (19:00) לקרב לוהט באצטדיון בעפולה עילית. בשנים האחרונות נערכו לא מעט משחקי דרבי בין שני המועדונים שפיתחו ביניהם יריבות מעניינת סביב השאלה מי הקבוצה המובילה של האזור. אלא שבאף אחד מהמפגשים הללו לא קרה ששתי הקבוצות הגיעו בפוזיציה כזו מעניינת: נצרת עילית מוליכה את הטבלה עם 46 נקודות ועפולה מדורגת שלישית עם 40 נקודות.

עפולה מגיעה לדרבי אחרי הפסד מפתיע (0:2) לאיכסל שקטע עבורה רצף מרשים של 9 משחקים ללא הפסד. נצרת עילית, לעומת זאת, מגיעה אחרי ניצחון ביתי (0:1) על נס ציונה שקטע עבורה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון. הדרבי הקרוב טומן בחובו גם מפגש מעניין בין המאמן ירון הוכנבוים שנחשב למאמן הוותיק והטוב בליגה למאמן הצעיר והנטול ניסיון יגאל אנטבי שמסתמן עד כה כהפתעה אולי הכי נעימה של הליגה.

 קבוצה ביתית מובהקת מול קבוצת חוץ מצוינת

ושימו לב לנתון הבא: מצד אחד-עפולה של העונה הנוכחית היא הקבוצה שהשיגה הכי הרבה נקודות בבית (27 נק'). מצד שני-נצרת עילית היא הקבוצה השנייה בדירוג אחרי כפר סבא שהשיגה הרבה נקודות בחוץ (22 נק').
"יותר לוהט מזה לא יכול להיות", אמר השבוע שחקן בעפולה. "זו הזדמנות טובה עבורנו להוכיח שאנחנו עדיין במאבק על כרטיס העלייה".
בהנהלת עפולה דווקא מנסים להנמיך פרופיל, וזאת כנראה כחלק מהלוחמה הפסיכולוגית. "על הנייר נצרת עילית מוליכה את הטבלה והיא מגיעה למשחק כפייבוריטית, אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים לנצח. בליגה הזו שום דבר לא צפוי. ניצחון שלנו יעשה בלגן רציני בצמרת", אמר גורם בהנהלה.
בתוך כך, בעפולה מצפים לקהל רב לקראת הדרבי. "אם במשחק הזה לא יגיעו לפחות 1,000 אוהדים-אז מתי כן?. אנחנו מקווים שהמזג האוויר שצפוי ביום המשחק לא ישפיע בצורה רצינית", אמרו בעפולה.

שחקני עפולה יתאוששו מההפסד לאיכסל?
שחקני עפולה יתאוששו מההפסד לאיכסל?

 

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|