גביע טוטו: עפולה דרסה את נצרת עילית

הפועל עפולה הביסה 4:0 את נצרת עילית במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו במה שהיווה כהכנה אחרונה לקראת מחזור הפתיחה של הליגה הלאומית. גיא דיין, מתיאס מרטין, דויד סולארי ועמית מזרחי (הצטיין) כבשו לזכות העפולאים צילום: "בסט בול"

 

שבוע לפני פתיחת עונת 2015/16 בליגה הלאומית, החבורה של ניסן יחזקאל הראתה שהיא מוכנה לליגה אחרי שהביסה אתמול (ב') את הפועל נצרת עילית 0:4 במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו.

אחרי ההפסד 1:0 במחזור הקודם להרצליה בהפועל עפולה קיוו להשיג ניצחון במטרה להגיע בראש מורם לליגה. בסופו של דבר תצוגת תכלית של העפולאים לא הותירה שום סיכוי למקומיים מנצרת עילית שאירחו את המשחק בעילוט בגלל שאצטדיון גרין טרם אושר.
כבר בדקה ה-3 גיא דיין המוכשר העלה את עפולה ליתרון מוקדם עם בעיטה מסובבת לחיבור 18 מטר אלכסונית מהשער. 8 דקות מאוחר יותר היה זה מתיאס מרטין הנמרץ שניצל הדיפה לא טובה של השוער רון שושן והכפיל את היתרון של העפולאים.
בדקה ה-35 הגיע השער היפה במשחק כשדויד סולארי זיהה שהשוער אינו בשער והקשית מעליו כדור נהדר מ-25 מטרים.
בדקה ה-50 עמית מזרחי המוכשר (אחד הבולטים במגרש) חתם את תוצאת המשחק בזכות מבצע אישי נהדר שקבע ניצחון 4:0 להפועל עפולה.

הקבוצה של ניסן יחזקאל, שמסומנת כאחת המועמדות הבולטות לעלייה, מגיעה לפתיחת הליגה במצב רוח מרומם ותפגוש במחזור הפתיחה את מכבי יבנה. הפועל נצרת עילית, שתפתח את העונה שלה בליגה עם משחק חוץ מול הפועל ראשון לציון,  מגיעה אחרי שני הפסדים מביכים בגביע הטוטו שבהם חטפה לא פחות מ-9 שערים.