עפולה: מטה "יש עתיד" נערך לבחירות לכנסת

חברת מועצת העיר נגה שרון שעומדת בראש מטה המפלגה בעיר: “אני בטוחה שיש עתיד בעפולה – והוא טוב מאוד". צילום: אלבום פרטי

בתחילת השבוע, הציגו בכירי מטה 'יש עתיד' בעפולה את היערכותם ליום הבחירות לכנסת, בפני סגן שר האוצר לשעבר, ח"כ מיקי לוי.
ח"כ לוי שהופקד על יום הבחירות של 'יש עתיד', שמע בפגישה על תוכנית העבודה של סניף המפלגה בבירת העמק, עד למועד הבחירות באפריל.
נגה שרון, חברת מועצת העיר ומי שעומדת בראש מטה 'יש עתיד' בעפולה, פירטה בפני לוי כיצד יפעלו עשרות המתנדבים העפולאים בשלושת החודשים הקרובים. במקביל הציגו גם מנהל המטה המקומי, לוקאס אטליס, והאחראית על הקשר עם ציבור דוברי הרוסית בעפולה, אלכסנדרה בלינדר, את תוכניותיהם לקראת יום הבוחר.
"אני אוהב להגיע לעפולה, ומרגיש פה כמו בבית עם המטה העפולאי הנפלא שלנו", אמר ח"כ לוי לאחר הפגישה, "נחזיר לאזרחי ישראל את הגאווה הלאומית שכרגע קשה להם למצוא פה".
נגה שרון הוסיפה: "מידי יום אני מקבלת פניות של תושבים עפולאים שמאסו בשלטון הנוכחי ושרוצים ליצור שינוי אמיתי. אני עדה להתעוררות רבה מצד ציבור יוצאי אתיופיה וציבור דוברי הרוסית בעפולה. התפיסה שהם מצביעים סקטוריאליים, כבר ממש לא נכונה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


התוספת המשמעותית של ילידת עפולה, האלופה במילואים אורנה ברביבאי, אשר הייתה האישה האלופה הראשונה בצה"ל, היא מבורכת בעייני כתושבת העיר וכאישה הפועלת לקידום נשים בחברה. אני בטוחה שיש עתיד בעפולה – והוא טוב מאוד".
במקביל לפגישה עם ח"כ לוי, שרון, השתתפה השבוע בהשקת הקמפיין של 'יש עתיד'. בטקס הוצגו נבחרי הציבור המוניציפליים של המפלגה במדינה כולה, והיא כאישה הראשונה שעמדה בראש רשימה ונבחרה למועצת העיר בעפולה, התקבלה במחיאות כפיים סוערות. באירוע הוצגה שרון כמי שנחושה להעלות את עפולה על המפה ברמה הארצית וכמי שעומדת בראש המטה שישמש כמטה על לכל מטות 'יש עתיד' באזור.