בתי הספר אורט "אלון" ו"שרת" בנצרת עילית ברשימת התיכוניים המצטיינים בארץ

משרד החינוך פרסם בשבוע שעבר רשימה של 292 בתי הספר התיכוניים המצטיינים לשנה"ל תשע"ח ובה נמצאים שניים מבתי הספר בנצרת עילית

מדי שנה מפרסם משרד החינוך רשימה של בתי ספר תיכוניים נבחרים שזוכים להכרה ולפרסים כספיים לאחר שנמצאו מצטיינים ומובילים בפרמטרים שונים. בתי הספר נמדדים על היבטים רחבים בעשייה הבית ספרית ,החישוב כולל מדדים חברתיים, ערכיים ולימודיים בהם מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור. התגמול ניתן באופן דיפרנציאלי על פי ארבע דרגות. הנתונים שפורסמו בשבוע שעבר לא הפתיעו את מערכת החינוך העירונית : "ההישגים הם תוצאה ישירה של השקעה ועבודה קשה של כל העוסקים בחינוך: מורים, מנהלים, עובדי מנהלה, וועדי הורים, מתנדבים וכמובן התלמידים עצמם" אמרה ראש מינהל החינוך אורנה פישר וציינה כי ההכרה בשני בתי ספר תיכוניים בנצרת עילית כמצטיינים הן מבחינה ערכית חברתית והן מבחינת ציונים בלימודים  מביאה כבוד גדול לעיר " נמשיך ונעשה עוד ועוד על מנת להשתפר ולהוות מגדלור ערכי חינוכי מוביל".
מנהל תיכון אורט "אלון" :" התמדה היא מילת המפתח בעיניי. אנחנו כל הזמן בתהליכים של בדיקה עצמית בתוך העשייה החינוך, היד לא יורדת מהדופק. אנחנו מציבים מטרות ושואפים להגיע אליהן בעבודה שהיא שליחות אמתית.  יש לנו צוות מצוין של מורים שבחרו בעשייה החינוכית מתוך רצון, אכפתיות, מסירות אינסופית ואהבה.
מנהלת בית ספר תיכון "אורט" ד"ר סיגל ברגר: "אורט 'שרת' ימשיך להוביל טיפוח של חדשנות פדגוגית ומצוינות ערכית חברתית תוך דגש על הענקת מעטפת מיטבית לצורכי התלמיד בכלל ההיבטים. המקצועיות הגבוהה והמחויבות  של סגל בית הספר והעובדים בדגש על השותפות והמעורבות של קהילת ההורים ותמיכתם של עיריית נצרת עילית רשת אורט ומשרד החינוך, ימשיכו להוביל אותנו להישגים גבוהים עוד הרבה יותר בהמשך הדרך".