"בתוך שניות הבנתי, אני מאכילה את הילדה שלי רעל"

"אף על פי כן נועה תנוע": עשרות משתתפים מעפולה הגיעו להרצאתה מעוררת ההשראה והמרתקת של אביבה חייבי צור, אמה של נועה חייבי ז"ל – הנפגעת הקשה ביותר בפרשת רמדיה

אביבה חייבי צור, תושבת עפולה, אמה של נועה חייבי ז"ל שנפטרה בשנה האחרונה לאחר שנים של מאבק כחלק מהפגיעה הקשה שחוותה בפרשת רמדיה, הגיעה השבוע לשעה וחצי של הרצאה מרתקת – במסגרת חודש "פברואר יוצא מהכלל" שהובילה רשת המתנ"סים שחקים. במסגרת הרצאתה היא שיתפה את הקהל בסיפור חייה ודרך ההתמודדות אותה חוותה במהלך השנים עם בתה ז"ל. בהרצאה מעוררת ההשראה, אביבה העבירה את הקהל מסע בו היא משתפת על השתלשלות האירועים מרגע גילוי הפגיעה של בתה, דרך התאמת אורח החיים שלה ושל בני משפחתה למענה מקסימלי של הצרכים המיוחדים להם הזדקקה נועה ז"ל. "אני זוכרת שגילינו את הפרשה דרך הטלוויזיה" פתחה אביבה את ההרצאה "באותו הרגע נועה הייתה עם בקבוק האוכל בפה ובתוך שניות הבנתי, אני מאכילה את הילדה שלי רעל".

הערב המרגש, התקיים בנוכחות יו"ר רשת המתנ"סים אלי מלול ומנכ"ל הרשת דניאל בן והוא הופק במסגרת חודש להעלאת המודעות לאנשים עם צרכים מיוחדים ומוגבלויות.  דניאל בן: "האירוע הזה למעשה סוגר לנו את אירועי החודש שכולו התמקד בנושא הכל כך חשוב הזה. אנחנו נמשיך ונפעל למען העלאת המודעות ולשימת דגש על שילוב ונגישות. ההרצאה של אביבה נגעה בכולנו ומכניסה אותנו לפרופורציות החיים, אין ספק שניתן ללמוד ממנה המון ושיש לה מסע חיים פשוט מעורר השראה".