בשתי ידיים: איתי שאול פורח בגלבוע

אחרי המתנה של שלוש שנים בספסל, השוער הצעיר (22) קיבל לפני כחודשיים הזדמנות אמיתית ודאג לקחת אותה בשתי ידיו. שאול: "גולן מלול הוא מקור השראה עבורי. מצפה להיות שוער קבוע באסי גלבוע. פלייאוף עליון? תן לנו קודם להבטיח את ההישארות". צילום: אבי רביבו, "צילום ספורט"

אסי גלבוע השיגה במחזור האחרון תיקו ביתי 1:1 מול הפועל א.א.פאחם היומרנית של סמיר עיסא. גיבור המשחק היה השוער הצעיר איתי שאול (22) שהפגין יכולת נהדרת בין הקורות (גם עצר פנדל) וסיפק גושפנקא נוספת לכך שהוא שוער ראוי ולגיטימי בליגה א'.
השוער המוכשר ממגדל העמק (22), שצמח בקבוצת הנוער של אסי גלבוע, נחשב לטיפוס צנוע להפליא, כזה שמעדיף להישאר מאור הזרקורים. לפני שלוש שנים הוא עלה לבוגרים ומאז המתין בסבלנות להזדמנות שלו מבלי לפצות פה. בעונה שעברה, שהייתה עונה מטלטלת עבור המועדון (התחלפו 5 שוערים), הספיק לשחק 8 משחקים אבל אז הוא נפצע ופספס את ההזדמנות.

• "בתקופה קצרה למדתי הרבה ממאיר כהן"

בתחילת העונה הנוכחית הוא שוב נדחק הצידה לאחר שמאיר כהן הוותיק הוחתם על חשבונו כשוער ראשון. על פניו הייתה לו סיבה מספיק טובה להיות מתוסכל ולבקש לעזוב, אבל במקום זאת הוא העדיף לשמור על איפוק ולמד מהניסיון העצום של מאיר כהן, איתו שמר על יחסים טובים ("בתקופה קצרה למדתי ממנו הרבה").
לפני כחודשיים מאיר כהן פינה את מקומו ועזב לבית שאן, מה שהותיר את הבמה לשוער הצעיר, שזכה סוף-סוף להזדמנות ראויה ואמיתית. מאז כניסתו להרכב (7 משחקים) הוא מתגלה כהפתעה נעימה. במשחק האחרון מול א.א.פאחם הוא כבר נתן את החותמת לכך שהוא שוער ראוי ולגיטימי בליגה א'.  "אסי גלבוע זה בית בשבילי. הרבה זמן חיכיתי להזדמנות שלי. אני שמח שהעונה אני מקבל הזדמנות אמיתית", אומר איתי שאול, שמסומן כשוער העתיד של המועדון.

תפסת משחק גדול מול א.א.פאחם?
"זה היה אחד המשחקים טובים שלי בבוגרים. שיחקתי עם הרבה ביטחון ונכנסתי טוב למשחק. זה שעצרתי פנדל בתחילת המשחק העניק לי ביטחון רב. בכלל לשחק מול יציעים מלאים זו הרגשה מדהימה".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


איך זה לעבוד עם גולן מלול?
"גולן מלול הוא מקור השראה עבורי. לעבוד עם מאמן שוערים ברמתו זו חוויה גדולה. הוא היה ברמות הגבוהות. אני לומד ממנו הרבה והוא גם נותן ביטחון עצום".

מה יש לומר על המאמן רז משולם?
"מאמן מקצוען. עושה לנו הכנות יסודיות לקראת משחקים. הוא הגיע לפה נקי מבלי שהוא מעורבב בליגה א' צפון. וזה טוב מאוד. בינתיים העבודה המקצועית שלו נותנת אותותיו בתוצאות ובאימונים".

אפשר לפנטז על מקום בפלייאוף?
"בשנים האחרונות סבלנו הרבה בתחתית. אני מקווה שהפעם נבטיח מוקדם ככל האפשר את ההישארות. אם נצליח להשתחל לפלייאוף עליון זה יכול להיות בונוס נהדר".

המטרה האישית בעתיד?
"אני רוצה להיות שוער קבוע באסי גלבוע אבל יחד עם זאת אני מכוון לרמות גבוהות יותר בעתיד"

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|