בשעה טובה: הפועל עפולה עברה לידי העירייה, שמינתה הנהלה חדשה

ראשי המועדון ונציגי העירייה הגיעו להבנות בנוגע להעברת זכויות הניהול. וזאת לאחר שההנהלה הסכימה לחתום על מסמך התחייבות שלא תהיה חריגה מ-4 מיליון שקלים ובנוסף הצליחה לדחות את המחאת הזכות (ע"ס 400 אלף) שקיימת לטובת קבלן מקומי

בשעה טובה: הסאגה הבלתי נגמרת סביב העברת זכויות הניהול של הפועל עפולה לידי העירייה הגיעה לסיומה.
"הסתיימה העברת הפועל עפולה בכדורגל לידי ההנהלה החדשה. לאחר שבבוקר הוחלפו החתימות האחרונות, הושלמה העברת הקבוצה לידי ההנהלה החדשה בראשותו של עמיר נוי.
ראש העיר אבי אלקבץ מודה להנהלת הקבוצה היוצאת ומאחל בהצלחה להנהלה הנכנסת. תודה מיוחדת למר רועי יעקב על סיועו בסיום הסאגה. ראש העיר רואה בקבוצת הכדורגל ובספורט בכלל כלי חינוכי ותרבותי ממדרגה ראשונה ויעשה הכל על מנת לסייע לקבוצה במטרה להביט קדימה ולהביאה לפסגות חדשות כפי שעשה בעבר", כך נכתב בהודעה הרשמית של העירייה.
יש לציין כי בדומה לשבוע החולף, גם בשבוע האחרון המו"מ ידע עליות ומורדות והתחושות מסביב נעו בין ייאוש לתקווה. ביום ראשון הייתה תחושה שהכל הולך להיסגר, כאשר מצד אחד חברי ההנהלה החדשה הכינו תעודות זהות לצורך העברת זכויות הניהול ומאידך חברי ההנהלה הנוכחיים חתמו אצל עו"ד מוטי אלוש על התפטרות מהעמותה. אלא שבשיחה טלפונית בין הצדדים שוב צצה מחלוקת ועו"ד חיים גורן, הממונה מטעם העירייה, הציב שוב את התנאים מצד הרשות לצורך השלמת הפרטים, מה שלא היה מקובל על ההנהלה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


יש לציין כי בשבוע שעבר התנאים של העירייה התמקדו בשלושה סעיפים מרכזיים: 1. ששי יעקב התבקש להשאיר את הערבויות שלו בבקרה עד סוף העונה. 2. ההנהלה התבקשה להפקיד ערבות אישית ע"ס 300 אלף שקלים שיהיו למעשה גיבוי למקרה שהחוב יצמח מעבר למה שדווח במאזן שהוגש לעירייה (3.7 מיליון). 3. לדחות או לבטל את המחאת הזכות לטובת אותו קבלן מקומי שנתן בשנה האחרונה הלוואה של 400 אלף שקלים למועדון, אותה המחאת זכות שחתום עליה גזבר העירייה.
בשלב מסוים, כך לפי גורמים שמעורים בפרטים, בעירייה הסכימו לוותר על הערבויות של ששי יעקב בבקרה. במקביל, לאחר מאמצים כבירים שהפעיל חבר ההנהלה יורם לוי גם בהנהלה הבינו שהם צריכים לקחת אחריות ועל פי המידע שהגיע לידי עמקניוז, הם הסכימו לחתום על מסמך התחייבות שלא תהיה חריגה של יותר מ-4 מיליון. בנוסף, הצליחו לשכנע את אותו קבלן מקומי לדחות את מועד הפירעון של המחאת הזכות לשנה הבאה, ובכך התנאים הבשילו להסכם.