בשורה מעודדת: חוגים לילדים בעפולה בעלות שנתית של 100 שקלים

תכנית חוג לכל ילד תפעל גם השנה עבור תלמידי שכבות ד' וה' בעיר. התלמידים יוכלו לבחור בין שלל חוגים ובינהם: לימודי סינית, ג'ודו, כדורסל, כדורגל, חלל, אנגלית ועוד. דניאל בן, מנכ"ל רשת שחקים: "כך יוצרים שינוי חברתי אמיתי”

בשורה להורים ולילדים תושבי עפולה והשכונות. במסגרת יישום פרוייקט "חוג לכל ילד", יוכלו גם השנה תלמידים בשכבות ד' וה' לבחור חוג שנתי בעלות סמלית של 100 שקלים לשנה. מיותר לציין כי מדובר בסכום מינימלי, כאשר עבור כל חוג ממוצע נדרשים הורים לשלם מאות שקלים בעבור חודש בודד. תוכנית זו תתאפשר כאמור גם בשנת הלימודים הקרובה באמצעות רשת "שחקים" בעיר. החוגים יאפשרו לפתח מיומנויות בקרב התלמידים הצעירים במפגשים קבוצתיים וכן הם משפרים את תחושת המסוגלות בקבוצה – כל זאת תוך חיזוק והעצמת ערכים ברמת הפרט והקהילה. הפעילות מהווה שלב התפתחותי משמעותי עבור הילדים והיא מאפשרת  חשיפה והתנסות במגוון מיומנויות.
בעפולה, התוכנית פועלת זו השנה השנייה וגם השנה היא תנגיש לתלמידי כיתות ד'- ה' בכל המגזרים, מערכת ענפה ומגוונת של חוגי העשרה ולראשונה גם חוגי מצוינות אשר יפרסו בכל שלוחות רשת שחקים ומתקנים נוספים. שירלי יצחק, רכזת התוכנית העירונית מציינת כי המטרה השנה היא להנגיש עולם תוכן רחב ומגוון שיועבר על יד מיטב המדריכים והמורים ובכך לאפשר לא רק חשיפה מוגברת של ילדים לעולמות תוכן שלא יכלו לגשת אליהם קודם, כי אם להמשיך ולהתמקצע בתחומים בלתי פורמליים שמעודדים למצוינות השגיות והתמדה. בין שאר התכנים יהיו- חוגים למצטיינים במרכז למצוינות כמו לימודי סינית, לימודי חלל, מעבדות מייקטק, דיבייט, לימודי אנגלית למצטיינים ועוד. בנוסף לאלו ימשיכו הילדים ליהנות ולהיחשף לבתי הספר המקצועיים של הרשת – ביה"ס לג'ודו, לכדורסל, לכדורגל ולמחול. כמו כן חוגי שחייה, אומנות ולימודי גיטרה יהיו חלק ממערך החוגים המוצע. דניאל בן, מנכ"ל הרשת אמר השבוע: "אנו שמחים להיות שוב 'פורצי דרך', בתחומי החינוך הבלתי פורמלי, ההשכלה והלמידה עם השקת התוכנית העירונית אשר מאפשרת היצע של עשרות חוגים יחודיים. אין לי ספק כי כך יוצרים שינוי חברתי אמיתי ואני מודה לכל השותפים שאמונים על המיזם".

לרשימה המלאה של החוגים ולרישום ניתן לפנות לאתר שחקים: https://www.shchakim.org.il או במזכירויות הרשת: 04-6591005

דניאל בן ושירלי יצחק
דניאל בן ושירלי יצחק