בשורה לתושבי רובע יזרעאל: 5 קווי אגד יעצרו בצומת "כפיר"

פנייה של איתי כהן, חבר מועצת העיר עפולה ומחזיק תיק פניות הציבור למפעיל התחבורה "אגד", תוביל החל מחודש פברואר לעצירה של חמישה קווי החברה לגליל בצומת "כפיר"- בסמוך לפארק העירוני

איתי כהן, חבר מועצת העיר עפולה ומחזיק תיק פניות הציבור ברשות קיבל במרוצת החודשים האחרונים בקשות רבות מתושבי רובע יזרעאל לקדם עצירה של חמישה קווי "אגד" העושים את דרכם לגליל- בצומת חטיבת כפיר, בסמוך לפארק העירוני- ולא רק בתחנה המוצבת במרכז הרפואי העמק בעיר. לאחר הבנת הצורך הנדרש פנה כהן לגורמים בכירים ב"אגד" במטרה שיקדמו את עצירת האוטובוסים, והשבוע הוא נתבשר כי אכן שני קווים, העושים את דרכם לגליל, יעצרו בצומת חטיבת כפיר, כפי שביקשו התושבים. במכתב שקיבל כהן מאינג' פיני גרשון, מהנדס תנועה ארצי באגד נכתב: הרינו להודיעך כי נעשו התיאומים עם משרד התחבורה והחל מהשלישי לפברואר קווי אגד יעצרו בזוג התחנות בצומת כפיר".
מדובר בחמישה קווים: 442 שנוסע לכיוון טבריה ו-541, קו מאסף מעפולה לקרית שמונה, 542 ישיר לקרית שמונה, 959 לירושלים ו-840 אף הוא לקרית שמונה.
כהן ברך על עצירת האוטובוסים ואמר השבוע: “אני שמח להביא את הבשורה הזו בפני תושבי רובע יזרעאל. קיבלתי לא מעט פניות מתושבים על הקושי שלהם להגיע לתחנה במרכז רפואי העמק. עתה האוטובוסים יהיו קרובים וזמינים הרבה יותר עבורם. אני שמח שהצלחתי להנגיש יותר את התחבורה הציבורית עבור התושבים וזו מבחינתי עבודתו של נבחר ציבור".