בשורה לתושבי הכפר נאעורה: תחילת שיווק קרקעות לשכונה חדשה מיד לאחר פסח

בשלב הראשון ישווקו 34 מגרשים עליהם יבנו 72 יחידות דיור. בשלב השני, שיערך עוד במהלך שנת 2018, ישווקו 32 מגרשים עליהם יבנו 118 יחידות דיור חדשות

שכונה חדשה בגלבוע: ראש מוא"ז הגלבוע ועמו כל אנשי המקצוע במועצה, הגיבו השבוע בשביעות רצון גדולה, לנוכח הבשורה המשמעותית שהתקבלה במהלך ביקורו של תמיר ברקין (מנהל מרחב צפון ברמ"י) בגלבוע. בתום עבודה מאומצת שנמשכה למעלה משנה, התבשרו במועצה על תחילת שיווקם של 200 יחידות דיור חדשות בכפר נאעורה, שיהוו שכונה חדשה של משפחות וזוגות צעירים בכפר.
נור: "זהו רגע מאושר, שנולד כתוצאה מעבודה נכונה, תורמת ומשתפת בין המועצה לוועד הישוב. לאחר פעילות משותפת עם רמ"י ומשרד השיכון, הצלחנו להוביל לפריצת הדרך המיוחלת לבניית ההרחבה. הבנייה הזו חיונית ונדרשת לכפר נאעורה וחבל שהביצוע עבורה התעכב בשנים האחרונות. בניית השכונה החדשה היא לא רק פתרון נדל"ני מתבקש אלא משקפת תהליך פנים חברתי משמעותי במהלכו זוכה הכפר לזריקת מרץ אדירה הנותנת את אותותיה בלכידות קהילתית מרשימה".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


שיווק יחידות הדיור יתחיל כאמור מיד לאחר חג פסח הקרוב כאשר בשלב הראשון ישווקו 34 מגרשים עליהם יבנו 72 יחידות דיור. בשלב השני, שיערך עוד במהלך שנת 2018, ישווקו 32 מגרשים עליהם יבנו 118 יחידות דיור חדשות. שווק הקרקע יעשה בהתאם להוראות רמ"י, והוא מיועד עבור תושבי נאעורה המחזיקים בתעודת זכאות מטעם משרד השיכון. גם בנושא זה התערב ראש המועצה באופן גורף, והנחה את החברה הכלכלית, להתארגן באופן כזה שבו יוכלו לסייע לתושבי נאעורה (מחוסרי הדיור), להנפיק את אותה תעודת זכאות נדרשת.

עפולה: עמותת החסד סל"ע מחלקת חליפות חדשות לפסח

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|