בר וניקול כבשו את הונגריה

בר פורמן וניקול אידלמן, זמרות בנות 12 ממגדל העמק, יצאו לתחרות בינלאומית וקטפו את הגרנד-פרי ואת המקום הראשון בתחרות בה השתתפו בני נוער ממדינות רבות בעולם.

 

הכוכבות העולות של מגדל העמק,  בר פורמן וניקול איידלמן יצאו לתחרות שירה לבני נוער בהונגריה "רנסנס פסטיבל" שם קטפו את הפרסים הראשונים.
פורמן ואיידלמן המוכרות  מטקסי בית הספר ואירועים שונים בעיר לומדות פיתוח קול אצל המורה מארק ורבובסקי במרכז המוזיקה והמחול בניהולה של פרידה נוסם.
פורמן, עשתה את הקפיצה הראשונה לפני כשנה לאחר שהרשימה בתחרות מקומית במסגרת פרויקט "סיסמא לכל תלמיד" בה זכתה במקום הראשון וזכתה לשיר דואט עם הזמר אביב גפן.
מאז היא נוהגת ליטול חלק בתחרויות ברחבי הארץ ובאופן קבוע חוזרת הביתה, למגדל העמק, עם אחד מהמקומות הראשונים, איידלמן לעומת זאת החלה את דרכה בקבוצת השירה "פנטזיה" הפועלת באמצעות אגף הקליטה במגדל העמק ונחשבת אף היא לכישרון גדול.

לפני כשבוע כאמור, טסו השתיים להונגריה יחד עם קבוצת "פנטזיה" ליטול חלק בתחרות הבינלאומית בהונגריה. פורמן זכתה בגרנד-פרי (הפרס הגדול ביותר בתחרות) לאחר ששרה בין היתר את "הללויה" של לאונרד כהן ואיידלמן סיימה במקום הראשון המרשים לאחר ששרה "הכל לבדי" של סלין דיאון, כמו כן סיימו השתיים במקום הראשון יחד עם חברותיהן לקבוצת "פנטזיה" בניהולה של מרינה מרינגוף, בה הן פעילות עד היום, בתחרות להרכבים, עם השיר "hit the road jack".

נוף הגליל: נתפסה סחורה החשודה כמזויפת

|

עקב המצב הביטחוני: בוטלה צעדת הגלבוע ה-55

|

סמוך לנהלל: נשק מוסלק נמצא ברכב

|