ברשות הכינרת ערוכים לקלוט את הנופשים בפסח

חופים שקטים, סיורים מודרכים ללא תשלום, שאטל הסעות חינמי לחופים, צוותי הסברה וניקיון מתוגברים ימתינו לרוחצים. צילום: רשות הכינרת

באיגוד ערים כינרת ורשות הכינרת, מברכים על עונת חורף גשומה שמילאה את האגם הלאומי. רגע לפני חג הפסח, השלימו את ההערכות לקליטת הנופשים הרבים הצפויים לפקוד את חופי איגוד ערים כינרת וליהנות מהשדרוגים והשינויים המשמעותיים בחופי האיגוד.

גם בעונת הרחצה הקרובה כל חופי איגוד ערים כינרת חופים שקטים, ללא השמעת מוסיקה רועשת, בכך יתאפשר בילוי רגוע, נעים ופסטורלי סביב האגם הלאומי. ברשות הכינרת ובאיגוד ערים כינרת ממשיכים לשתף פעולה עם משטרת ישראל, על מנת להבטיח את השמירה על השקט בחופי הכינרת. משטרת ישראל, תפעל ותסייע ליחידת 'משמר הסביבה כינרת' ולצוותים בחופים, באכיפה ובשמירה על הסדר הציבורי וזאת בנוסף למאבטחים ולסדרנים אשר יוצבו מטעם האיגוד בחופים, בהם ייאכף השקט: חוקוק צפון, מפרץ אמנון, כינר, דוגית, גולן, צאלון, כורסי, לבנון, חלוקים, גופרה, צינברי, ברינקי ושקמים.

במהלך ימי חול המועד יקיימו ברשות הכינרת סיורים מודרכים ללא תשלום ב"שביל סובב כינרת" ומזמינים את המטיילים ליהנות מפעילות חווייתית מודרכת, על ידי צוות מקצועי של הרשות, ללא תשלום.

בימי הפסח יפעל גם 'קו סובב כינרת' ללא תשלום, שאטל הסעות שינייד את ציבור הנופשים לחופי האגם הלאומי, מבניין גליל סנטר בטבריה. מידי יום במהלך חול המועד (20-27.4), בין השעות 10:00 עד 20:00. בכל שעתיים יצא שאטל שיקיף את הכינרת פעם מצפון ופעם מדרום ויאפשר לנופשים להתנייד בקלות ובחינם אל החופים ובחזרה.

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|