ברוכים הבאים: שלט כניסה חדש בגובה 2.5 מטרים במושב ברק

לראשונה מאז הקמת המושב ב-1956, הוצב בכניסה לברק שלט כניסה חדש, בולט, מאיר עיניים, ומזמין את המבקרים להיכנס למושב

שלט הכניסה לכל ישוב נחשב כשלט המרכזי של היישוב. הוא דורש השקעה מרובה, לא בהכרח פיזית או כספית, כי אם מחשבתית, כשהוא מבקש להעביר מסר אותו חשוב לישוב להציף. נאמנים לתובנה זו, וכפועל יוצא מחזון מוא"ז הגלבוע לחיזוק הישובים- רשמו השבוע תושבי המושב ברק, פרק חדש בהתפתחות יישובם, ולראשונה מאז הקמת המושב ב-1956, הוצב בכניסה לברק שלט כניסה חדש, בולט, מאיר עיניים, ומזמין את המבקרים להיכנס למושב.

עשרות נציגי אגודת המושב, הוועד המקומי, מתיישבים חדשים ותושבים נרגשים, הגיעו השבוע לאירוע, וביחד עם ראש המועצה ובכירי המועצה, הוסר הלוט ונחנך שלט הכניסה החדש בברק. האירוע מהווה אבן דרך חשובה בתהליך מרשים שעובר המושב בשנים האחרונות, במסגרתו עבר לצמיחה דמוגרפית משמעותית המלווה בקליטה והתחדשות, שבסופה צפוי המושב להגדיל בכ-25% את מספר תושביו, וזאת בפרק זמן של ארבע שנים.

עובד נור, ראש המועצה: "האירוע בברק הוא עוד ביטוי להגברת מגמות פיתוח הישובים בגלבוע, במהלכם תומכת המועצה בתהליכי צמיחה דמוגרפית, וקליטת אוכלוסייה צעירה, המביאה עמה משב רוח רענן, וכל זאת לצד טיפוח איכות חיים וגאווה עבור התושבים הוותיקים. בעידן בו שולטות אפליקציות הניווט, מתחזק מעמדו של שלט הכניסה ליישוב, כגורם המעורר גאווה מקומית, ומטפח ערכי זהות. יש בהחלט מקום לשבח על האוזן הקשובה והנכונות לפעול שמצאנו בקרב תושבי ברק".

השלט החדש בולט בנוכחותו: הוא בגובה של 2.5 מ' וברוחב 5 מ', והוא עוצב ע"י כוחות מקומיים מקרב חברי האגודה. השלט מואר כולו בנורות ייחודיות, מה שמבטיח את בולטות השלט גם בשעות חשכה.

מרגש: קהילת קיבוץ גבים נפרדה מקיבוץ מזרע ומאנשי החינוך

|

העמק: שירות חדש וייחודי בצפון לטיפול בגידולים שפירים בבלוטת התריס

|