בראון מונה למנהל המקצועי במחלקת הנוער בעפולה: "נצעיד את המחלקה קדימה"

מנהל המחלקה עמי אסייג מינה את אלעד בראון למנהל המקצועי לאחר ששרון כץ הודיע כי הוא לא ממשיך בתפקיד. בראון, שבעבר אימן במחלקת הנוער של הפועל חיפה, נצרת עילית ואסי גלבוע, אמר: "אני שמח להיות בעפולה. עפולה זה אחד המקומות הטובים ביותר שיש בצפון". צילום: דאפר מחאמיד

מינוי מפתיע במחלקת הנוער של הפועל עפולה בכדורגל: המאמן אלעד בראון, שאימן בעונה האחרונה בהפועל רובי שפירא בליגה א' צפון, מונה למנהל המקצועי במחלקת הנוער. בראון, שיחליף בתפקיד את שרון כץ שחזר לקבוצת הבוגרים של עפולה כמאמן כושר (ימשיך גם כמאמן כושר במחלקת הנוער), אימן כאמור בשנה שעבר במדי רובי שפירא ולפניכן היה בקבוצות ליגה ב' ו-ג'. כמו כן, אימן במחלקת הנוער של נצרת עילית, אסי גלבוע ופועל חיפה.

מי שמינה את בראון לתפקיד הוא מנהל מחלקת הנוער עמי אסייג, וזאת לאחר שהבין כי שרון כץ לא ימשיך במחלקה. וזאת אחרי עונה מרשימה במיוחד, שבמהלכה ארבע קבוצות מהמחלקה זכו באליפויות, ובין היתר קבוצת הנוער חזרה לליגה הלאומית.

אלעד בראון אמר בראיון ל"עמקניוז": "אני שמח להיות בעפולה. עפולה זה אחד המקומות הטובים ביותר שיש בצפון. מצפה לי אתגר חשוב ורציני. אנחנו נעשה הכל בכדי לשפר ולשדרג את המחלקה, אם זה בהבאת שחקנים יותר טובים למחלקה ואם זה בעזרה למאמנים בתוכן המקצועי. ננסה לשפר את התוצאות משנים עברו. לדעתי היה חשוב מאוד ששרון כץ יישאר כמאמן כושר של המחלקה, הוא מאוד נחוץ למערכת".