בקדמת הבמה

קבוצת התיאטרון הקהילתי של נצרת עילית הוזמנה להופיע ביום עיון שארגנו המוסד לביטוח לאומי ועיריית טבריה בנושא שיקום נכים ומיצוי זכויות

ביום שלישי השבוע התקיים בהיכל התרבות "יד שיטרית" בטבריה יום עיון רב משתתפים בנושא שיקום נכים ומיצוי זכויות. האירוע אורגן על ידי המוסד לביטוח לאומי ועיריית טבריה. התכנית כללה הרצאות של אנשי מקצוע מטעם המוסד לביטוח לאומי ואגף הרווחה בעיריית טבריה. החלק המרגש היה הקטע האומנותי כאשר על הבמה הופיעו שחקני התיאטרון הקהילתי של נצרת עילית. "מדובר בשחקנים בעלי מוגבלויות מקרב תושבי נצרת עילית, שלוקחים חלק בפעילות קבוצת התיאטרון הקהילתי בהצגה 'שקוף שאני כמוך', שכתבו וביימו בעצמם במסגרת פעילות קהילה נגישה," סיפרה סלי ברקוביץ', מנהלת אגף הרווחה בעירייה נצרת עילית, שהגיעה יחד עו"ס תמי בן חמו, מנהלת תחום הטיפול באנשים עם צרכים מיוחדים, להצגה על מנת להיות בקהל ולחזק את השחקנים.  

"השחקנים מעבירים בהצגה את מסר השוויוניות וחשיבות קבלת השונה," אמרה עו"ס בן חמו וציינה כי ההצגה נכתבה על ידי השחקנים עצמם וכל החומרים נאספו על ידם במהלך שנת הפעילות ובהמשך עובדו  על ידי הבמאית ליאנה נחמן, וזאת במסגרת מיזם משותף עם משרד הרווחה, עמותת "השתחווינה" ומרכז הצעירים.