בצר משיק קמפיין לקראת הבחירות: “תפקידי הוא לשמור על העמק"

את נסיוני, את האחריות ואת המחוייבות שאיפיינו את שירותי הציבורי, אני מעמיד לשירות תושבי העמק”,אמר השבוע בצר

"אייל בצר – שומר העמק", הוא הרעיון שילווה את מערכת הבחירות של אייל בצר – ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל בבחירות לראשות המועצה שייערכו ב-30 באוקטובר.  בצר, ראש המועצה ב- 12 השנים האחרונות, יפתח את המסע בכנס שיערך בנהלל ב-28 לחודש. בכנס צפויים לקחת חלק מאות מתושבי עמק יזרעאל, נציגי הישובים המרכיבים את המועצה האזורית– קיבוצים, מושבים, ישובים קהילתיים וכפרי מיעוטים.


"מרכיב חשוב וחיוני בתפקידי כראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, הוא לשמור על אופיו, צביונו וגבולותיו של עמק יזרעאל"


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


התושבים והפעילים שישתתפו בכנס, יבואו להביע תמיכה בבחירתו של בצר לקדנציה נוספת. בצר: "אני מודיע על מועמדותי לכהונה נוספת כראש המועצה האזורית עמק יזרעאל. אוביל את מסע הבחירות הנוכחי ברעיון "שומר העמק". תפקידי הוא לשמור עליו מול איומים כסכנה שבהקמת שדה תעופה בינ"ל בעמק, וכנגד התכניות להעברת שטחי שיפוט, אדמות חקלאיות וחלק מהמשאבים לרשויות אחרות. זאת, תוך שמירה קפדנית על הערכים של ניהול תקין, מעולה, יוזם וחדשני".
עוד אמר בצר: "מרכיב חשוב וחיוני בתפקידי כראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, הוא לשמור על אופיו, צביונו וגבולותיו של עמק יזרעאל. בשנתיים האחרונות אני מוביל, עם ראשי רשויות נוספים ועם מטה מאבק מסור ומחוייב, מאבק ציבורי עיקש וחסר פשרות למנוע הקמת שדה תעופה בינלאומי בעמק. כראש המועצה אני נדרש גם לשמור על גבולות המועצה מפני ניסיונות בלתי פוסקים לנגוס בשטחי המועצה."


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בצר: "ועדת הגבולות הארצית, אשר עתידה לקבוע מחדש את גבולות המועצה ואת אופן חלוקת משאביה, עלולה לפגוע בשטחינו ובמשאבינו העתידיים. בעת האחרונה אנחנו נחשפים להתגברות הפשיעה החקלאית והעדר התמיכה הממשלתית בחקלאות ובחקלאים. המועצה האזורית בראשותי, פועלת לשמירה על זכויות החקלאים, ביטחונם ושגשוגם ותמשיך בכך גם בעתיד. נוכח האתגרים הנ"ל, ואחרים הצפויים לנו, יש חשיבות קריטית להובלת המועצה על ידי אדם בעל ניסיון והצלחה מוכחת. בכל פעילות ניהול מועצה כה מורכבת וגדולה, ובעיקר במאבקים לשמירת זכויות התושבים וצביונו של עמק יזרעאל, יש משקל רב להכרת המערכות השלטוניות והנהלים, ולהיותי מוכר ומוערך בקרב ממלאי התפקידים הבכירים. מרכיבים אלה ביחסי השלטון המקומי והשלטון המרכזי, יכולים להשפיע על החלטות גורליות לעתיד חיינו בעמק, ויוכרעו בשנים הקרובות. את נסיוני, את האחריות ואת המחוייבות שאיפיינו את שירותי הציבורי, אני מעמיד לשירות תושבי העמק”, סיכם בצר.

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|