בצר מקבל רוח גבית משר האוצר בנושא שדה התעופה

השר כחלון: “ גם אייל בצר ראש המועצה, גם זאב בילסקי וגם אני תומכים בכך ששדה התעופה יהיה בדרום ולא יהיה בעמק וכרגע יש עבודה שצריך לעשות מול משרד הביטחון"

ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר וסגנו עידו דורי דנו השבוע עם שר האוצר משה כחלון בנושאים חשובים לכלל תושבי עמק יזרעאל. השר כחלון הביעה תמיכה חד משמעית בהקמת שדה תעופה בינלאומי בנבטים והתחייב לפעול לכך, העניק רוח גבית לתוכניתו של בצר להרחבה והקמת יישובים חדשים בעמק והתחייב לסייע בהסרת מגבלות קיימות על הנחת הקרקעות בעמק.
בצר: "יצאתי מפגישה מאוד מוצלחת עם שר האוצר משה כחלון ואני יכול לבשר לתושבי עמק יזרעאל שהשר כחלון נותן לנו רוח גבית ותמיכה רצינית בצרכים ובמאבקים שלנו. במהלך הפגישה בה השתתפתי ביחד עם סגני עידו דורי התייחס שר האוצר משה כחלון באהדה רבה לסוגיות החשובות לנו כאן בעמק אותן הצגתי בפניו."
שדה התעופה – שר האוצר כחלון הודיע שגם הוא, כמו זאב בילסקי שמונה לאחרונה ע"י כחלון לעמוד בראש המועצה הארצית לתכנון, מתנגד להקמת שדה התעופה בעמק, ותומך בהקמתו בנבטים שבנגב.
שר האוצר משה כחלון: "אני יודע שהנושא שמטריד את רוב התושבים באזור הוא נושא שדה התעופה. גם אייל, גם זאב בילסקי וגם אני תומכים בכך ששדה התעופה יהיה בדרום ולא יהיה בעמק וכרגע יש עבודה שצריך לעשות מול משרד הביטחון". השר כחלון היה חיובי ביותר לעניין החזון אותו מוביל ראש מועצת עמק יזרעאל אייל בצר, לחיזוק הישובים והרחבתם והקמתם של ישובים חדשים, והביע את רצונו לקדם את הנושא.
בצר: "ההצהרות חשובות, במיוחד כאשר שר האוצר מודיע שהוא תומך בעמדותינו בנושאים השונים, כולל חיזוק משמעותי לקואליציה שבנינו, הדורשת את הקמת שדה התעופה בנבטים, ולא בעמק. לצד ההצהרות, קבענו גם פעילות והמשך עשייה בשטח. פגישות עבודה בנושאים השונים נקבעו מול בכירי משרד האוצר והאגפים השונים, כולל מנהל התכנון תחת היו"ר החדש בילסקי, עמו אנחנו כבר בהידברות ובעבודה צמודה וטובה".
בסיום הפגישה אמר השר כחלון: "אני רוצה לומר לכל תושבי עמק יזרעאל, יש לכם ראש מועצה מעולה, מדהים, ענייני, מדבר פשוט ומביא את התוצאות הכי טובות".