בעקבות פיגוע הטרור בעפולה: אימון חינם לנשים – נגד סכינאות ומחבלים

הוגה הרעיון, ז'ק ששון, מומחה בקרב מגע והגנה עצמית: "אעשה הכול במטרה שבנות עפולה והאזור יהיו מוגנות". האימון ייערך ביום שלישי הקרוב בשעה שבע וחצי בערב במרכז העיר עפולה, והוא יהיה פתוח וללא תשלום

בזמן שהצעירה שובה מלכה ממגדל העמק מאושפזת עדיין במרכז הרפואי העמק בעפולה, לאחר שנדקרה 9 פעמים על ידי מחבל מג׳נין ביום שני השבוע, יזם ז'ק ששון, תושב העיר ומומחה בקרב מגע והגנה עצמית אימון מיוחד לנשים ונערות במטרה שיוכלו להתמודד עם תקיפה של מחבלים וסכינאות.
ששון מפעיל בעיר את "ק.מ.י", בית ספר להגנה עצמית. האימון יערך ביום שלישי הקרוב בשעה שבע וחצי בערב בסטודיו שלו במרכז העיר.
"לאור התגברות תופעת הסכינאות והאלימות בעירנו זו העת לבוא להתאמן בסדנה להגנה עצמית מפני הטרור", אמר ששון, "אעשה הכול במטרה שבנות עפולה והאזור יהיו מוגנות ולכן החלטתי לקיים אימון ריענון נגד סכינאות ותקיפות פתוח וחינמי לנשים החל משבע וחצי בערב – והכול לרווחת הציבור הנשי בעפולה והסביבה. אני נחרד כל פעם מחדש כאשר אני שומע על מימדי פיגוע תקיפה שכזה, וידעתי כי עליי לפעול כפי שביכולתי על מנת לצמצם את הפגיעה של המותקפים ולחזק את הביטחון העצמי של התושבים, ובמיוחד נערות העיר שיותר מכל חשופות למקרים שכאלו ולהעניק להן מהידע שלי בתחום ההגנה העצמית, מניעת האלימות, ההעצמה והשליטה העצמית. אני בטוח שאם 5% מהנלמד בתוכן והטכניקות שאעביר יופנמו בקרב הבנות, זה יעזור לפחות לאחת מהן במקרה הצורך".
יש להירשם טלפונית: 0507504624

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|