בעיריית עפולה מציינים את "יום הגבר", גל פרידמן מבקר במכללת נצרת עילית- יזרעאל ואסיה גורדון תלמד אתכם יוגה. פלאש! – רכילות בעמק

עיריית עפולה בשיתוף וועד העובדים קיימו את "יום הגבר" במסגרתו יצאו עובדי העירייה הזכרים לחצי יום גיבוש וכייף שכלל גם שייט.

השייט ומדליסט הזהב האולימפי גל פרידמן הגיע למכללת נצרת עילית – יזרעאל, ותיעד במיטב רחפניו את הטקס המרשים והמרגש של חלוקת מלגות לסטודנטים מצטיינים, וכן טקס חלוקת הדיפלומות המושקע בחן רב. הסטודנטים שייטו עם פרידמן בהנאה.

כחתימה של שנת השורשים, ולרגל סיום שנת הלימודים הראשונה בחטיבת-הביניים, יצאו בני ובנות מצווה מעפולה, תלמידי שכבה ז', עם הוריהם ועם הצוות החינוכי לירושלים. צילום: אורט אלון

שני בשבוע. שעת ערב. ארומה. עפולה. לירז וזאן, חבר מועצת העיר מתפנה לקפה קליל עם חברים. בכיף.

מדריכת היוגה אסיה גורדון מכפר יהושע הוזמנה בשבוע שעבר להעביר שיעור פתוח במשתלות יגור לרגל יום היוגה הבינלאומי. אנחנו דאגנו לתמונה למזכרת באמצע השיעור.

ח"כ אופיר כץ מעפולה הגיע בשבוע שעבר לביקור וסיור במרכז הרפואי פוריה ואמר, "לקחתי על עצמי לפעול למען מערכת הבריאות בפריפריה כמשימה עליונה,  למען כולנו, תושבי הפריפריה בצפון ובדרום".

חיזוק נוסף למשרד יחסי הציבור אופיר שפיגל מרמת ישי. לתחום קשרי הממשל במשרד הצטרפה הגר אמינוף, אשר תשמש כיועצת חקיקה. אמינוף, תושבת עפולה בוגרת תואר L.L.B  במשפטים וחברה בלשכת עורכי הדין של ישראל, שדרנית רדיו וכתבת מגזין בעברה, היא בעלת ניסיון בתחום הדוברות, יח"צ, פרסום, שיווק וניו מדיה. שפיגל: "המשרד ממשיך להתפתח ולגדול כל תחומי העשייה של המשרד ובתחומים חדשים. הגר מביאה איתה ניסיון מגוון ויכולות שיתנו ערך מוסף למשרד, גם בתחום הייעוץ בנושאי חקיקה, קשרי ממשל ולובינג".

הנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים ערכה בשבוע שעבר סיור  להיכרות מקרוב של פרויקט עמותת להיטיב בעיר מגדל העמק ונפגשה עם ראש העיר, אלי ברדה. בנק הפועלים תומך בעמותת להיטיב אשר פועלת במגדל העמק ויקנעם  למען עצמאות פיננסית של משפחות בפריפריה ויציאה ממעגל העוני. מסלול "פועלים לקידום תעסוקה" שמתקיים במגדל העמק ותומך בקהילת משפחות של כ-300 איש, מכשיר בני משפחה לעולם התעסוקה במאה ה-21, נותן כלים כלכליים וליווי ייחודי של העצמה אישית ורגשית בשיטות אימון מתקדמות.