"בני הייק עושה עבודה נפלאה"

בהפועל עפולה מפרגנים בגדול לחבר ההנהלה בני הייק שמשמש כמנהל קשרי אוהדים. חבר ההנהלה מיכה סילקו: ""הוא עושה מאמצים גדולים בכדי להביא כמה שיותר אוהדים וכבר רואים תוצאות. מגיע לו שאפו ענק"

"בני הייק הוא טיפוס צנוע להפליא שעושה עבודה נפלאה מאחורי הקלעים בכל מה שקשור לנושא של האוהדים", מפרגנים בהפועל עפולה לחבר ההנהלה בני הייק שמשמש כמנהל קשרי אוהדים. בשנים האחרונות נרשמה ירידה חדה בכמות הצופים ביציע, מה שעורר לא פעם אכזבה גדולה בקרב ראשי הפועל עפולה. אלא שבמשחקים האחרונים ניתן לראות עלייה חדה במספר האוהדים. השיא הגיע כמובן במשחק הביתי האחרון מול בני יהודה בגביע, כאשר הגיעו למעלה מ-1,000 אוהדים עפולאים.
אחת הסיבות לעלייה במספר הצופים, כך סבורים במועדון, היא עבדותו המסורה והיסודית של חבר ההנהלה בני הייק והקשר הנפלא שהוא יצר עם האוהדים.

"הוא עובד קשה מאחורי הקלעים ועושה מאמצים גדולים בכדי להביא כמה שיותר אוהדים למגרש. כבר רואים תוצאות במגרש. מגיע לו שאפו ענק", אמר השבוע חבר ההנהלה מיכה סילקו. "הוא קונה ציוד ודואג לאולטראס של הקבוצה. כמו כן, במשחק האחרון מול בני יהודה הוא דאג לארח עשרות ילדים מבית ילדים, כפר הילדים וגם מויצו ניר העמק. וזה מחזק את הקשר של הקבוצה עם הקהילה. בנוסף, הוא גם דואג לא מעט לשחקנים על מנת שירגישו בבית".